Advertenties


regelbare vering

Gestart door eliatuning, 29 juni 2006, 22:16:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

eliatuning

hoeveel zou mij regelbare vering komen. het is voor een megane coupe 1.9dti van 98-99
ik zou dat liever willen dan mijn vering van 4,5cm

zie de auto liever nog wat lager. komt vanonder op ongeveer 7,5cm van de grond

greetz
rather low and slow than high and fast

Andy

Informeer even bij MCC Sport in Veghel.
Kun je naar Frank vragen.

Kenny Mattheus

Als je niet te ver van de Belgische grens woont, dan kan ik je crauwels uit putte ook wel aanbevelen. Hij doet het namelijk incl. torsieas verstellen voor een serieus scherpe prijs... Dan kan je nog makkelijk 40€ aan benzine oprijden, dan ben je nog altijd goedkoper gesteld  ;) :q
Als je hierin interesse moest hebben, zie dan maar eens op www.crauwelsbanden.be
GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR

Roeland

céderic opt industrieterrein in hoeselt  !-!

alle merken

bennievandooren

als ik een schroefset wil aanschaffen, moet ik dan ook andere schokbrekers hebben???

Jeroen

Die zitten bij de schroefset  ;)

eliatuning

waar ligt die cederic op het industrie terrein?
ik denk wel dat ik die ken van horen zeggen
die is garagist zeker?

hoeselt is voor mij heel dicht bij, is op tien minuten

greetz
rather low and slow than high and fast

eliatuning

maar hoeveel zou de prijs ongeveer zijn voor zo een regelbare set?
rather low and slow than high and fast

Andy

Stuur ff een mailtje aan MCC, dan weet je het.

LVD

Prijzen van KW schroefset voor jouw auto, incl BTW:

Variant1: €815.15
Variant2: €1065.05

Variant 2 is de schokdemper in hardheid instelbaar.

info:
Variant 1
Variant 2

//

eliatuning

mooie prijzen

dan word het even sparen  :)

alvast bedankt ervoor

greetz
rather low and slow than high and fast

Kenny Mattheus

Denk dat die prijzen wel zonder montage zijn... En hier in België heb je dan ook nog eens een montage attest en dergelijke nodig...
Ben op veel plaatsen gaan horen en inclusief torsieas verstellen kwam ik bij crauwels goedkoop uit en nog eens goede service achteraf  ;)
Denk dat je voor een variant 1 met torsieas verstellen en montage etc toch een kleine 1000€ mag uittrekken  8)7
GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR

eliatuning

dat is dan zeker nog goed sparen, maar is ook pas voor volgend jaar dus
maar de montage wou ik zelf doen
hoe zit het dan daarmee, met de attesten?

greetz
rather low and slow than high and fast

Kenny Mattheus

#13
Als je een montage attest hebt en een keuringsattest, dan moet je de eerste keer naar een ongevalskeuring, waar ze kijken of de wagen wel goed is uitgelijnd en alles. Je legt hem dan op een minimumhoogte van 9 cm. Als je er dan door bent, dan kun je de volgende jaren gewoon door de keuring rijden met de nodige papieren en komt er op je groene kaart ook te staan dat je met een verlaagd voertuig rijd. Het enige wat dan een noodzaak is is dat je de volgende jaren je auto een beetje trg omhoog draait, zo moet je niet elk jaar je originele vering steken voor ff naar de technische keuring te rijden.  ;)
Ik ga zelf morgen naar de ongevalskeuring voor de kw te laten keuren, daarna moet ik hem elk jaar gewoon ff omhoog schroeven. Denk dat dit wel aan te raden is als je in België woont, dan ben je met de papieren zeker inorde mocht je een ongeval hebben...
Natuurlijk krijg je alleen een montage attest als je dit laat plaatsen bij een erkende dealer, denk niet dat ze je dit zo zullen geven, want als er een ongeval veroorzaakt wordt en daaruit blijkt dat de veerpoten of iets dergelijks slecht geplaatst zijn, dan kunnen zij hier ook miserie met krijgen
GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev