Advertenties


14 juni 2009 - RMC meets forumleden part 2 @ AC de Meern

Gestart door Benjamin Renon, 25 mei 2009, 13:23:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Benjamin Renon

Jammer zeg... Maar we zien jullie wel op de volgende. De foto volgen nog dus dan kunnen jullie nog een beetje meegenieten

@drbiqs: De Clio zou je dan helaas niet zien. Die staat nu lekker binnen. Ze zouden met een Beemer komen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Koentje

@ matthew

de benzine pomp was kapot en een paar lucht slangetjes zaten los van mijn lucht filter.
waren die rare dingen die aan mijn lucht filter zitten.
Nah... je ziet het morgen wel ;)

drbiqs

Citaat van: Benjamin Renon op 13 juni 2009, 16:37:30
Jammer zeg... Maar we zien jullie wel op de volgende. De foto volgen nog dus dan kunnen jullie nog een beetje meegenieten

@drbiqs: De Clio zou je dan helaas niet zien. Die staat nu lekker binnen. Ze zouden met een Beemer komen.
toch jammer
meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

Paultje

snappie

Joey Voormolen

ja dat vroeg ik me ook af zou mooi weer worden ik zal nog wel gaan duimen ;)
Lowered M3C GT

Paultje

als ik buienradar europa zie dan word het in de 2de helft wel mooi. dus vanaf een uurtje of 1 ofzo (vind ik).... (zegt. paulus pietsma)
snappie

paikey

zit toch even te twijfelen of we de gok wel moeten nemen maar dat zien we tegen half 12 weer wel.
ga nog ff verder slapen :P

Benjamin Renon

#157
Daar doen we het dan voor Paul.

Zojuist alle spullen ingeladen. Zometeen nog even snel wat andere zaken regelen en dan lekker de weg op.
Tot straks allemaal.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

monteurtje

jullie zien mij ook gewoon om een ur daar als ik het adres heb gevonden maar dat komt wel goed hoop dat ik nu meer moet rijden dat ik de buien hier uit rij anders wordt het zemen voor de verkiezing inplaats poetsen dan wordt het wie heeft de droogste auto :P komt goed

ik zie jullie daar dan om een uur.

mvg corné

Robin

Balen, pisweer, gelukkig heb ik een paraplu in de kofferbak liggen :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Stefan

Tis hier nu droog op het moment.
Net wakker ook, ik lag er vroeg in vanacht... :q 8)7

tot straks !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

jeffrey

shit,ben helemaal vergeten dat die meeting vandaag was,laat de foto's maar komen,ben wel benieuwd of het gezellig en geslaagd was.

Joey Voormolen

Was een leuk dagje zo ook al was het in de ochtend niet te pruimen door het weer, maar nadat het opklaarde was het wel gezellig.
Weer een paar nieuwe gezichten gezien (niet veel jammer genoeg) :q
Was goed georganiseerd met dank aan benjamin mag ik wel zeggen, leuk met prijsjes en fotoshootje
& ondanks regen val wel wel mooie plassen voor de shoot

Kijkt u zelf maar !-!


http://www.mijnalbum.nl/Album=HPNUY4YW
Lowered M3C GT

Robin

Ik ben ook weer thuis, was erg gezellig :)

Mooie foto's Joey, ik wacht nog even op de mijne bij het water :P

Benjamin bedankt voor de goede organisatie !-!

En verder iedereen gefeliciteerd met de behaalde prijzen :) :) :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

drbiqs

Was een gezellige meeting ondanks de regen aan het begin.
En ieder een die een mooi prijsje heeft gewonnen GEFELICITEERD !-!.
En Joey mooie foto's man,wacht met smart op de rest :q.
meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev