Advertenties


14 juni 2009 - RMC meets forumleden part 2 @ AC de Meern

Gestart door Benjamin Renon, 25 mei 2009, 13:23:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stefan

#105
Ook verder nog helemaal geen aanmeldingen van forumgebruikers(die dus geen lid zijn)
Toch een unieke kans om zonder dat je lid bent eens een keer op een meeting aanwezig te zijn lijkt me!!!!
Tis wel erg magertjes ja en dat terwijl dit vorig jaar toch 1 van de meest geslaagde meetings was..
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Robin

Juist, nou mensen kom op! Iedereen zich aanmelden! :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Dennis Postma

Sorry mensen. Maar ik zal deze meeting aan mij voorbij moeten laten gaan. Ik lig 's ochtends te maffen ivm nachtdienst en 's middags gaan we naar Dronten om te BBQ'en. Dus het word wordt simpelweg te krap qua tijd.  ;(

Volgende keer beter  !-!

Benjamin Renon

Jammer Dennis. Veel plezier met het BBQ'en!

Weinig aanmeldingen maakt het natuurlijk wel makkelijker om auto's jureren. Een prijs is denk ik al (bijna) gegarandeerd. ;)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

paikey

misschien maak ik dan zelf nog wel kans met me poffertjes pas hahah
Ik laat je zaterdag nog weten of ik wer wel of nie bij ben benjamin !-!

JanJ

Beste allemaal  Y ,

Het kan natuurlijk aan mij liggen of is het zo dat na de diverse confrontaties op het forum veel te veel leden, bestuursleden, ere-leden en sympathisanten het af leten weten.

Wij (mijn vrouw en ik) zijn best al een aantal jaartjes betalend lid van de vereniging maar ik krijg nu toch het idee dat de gezelligheid blijkbaar steeds meer te wensen over gaat laten................... Is het nu echt zo dat er een dusdanig sfeertje is ontstaan zodat zelfs de bestuursleden en ereleden het af laten weten? Terwijl dit, naar mijn idee, voor de vereniging één van de best bezochte meetings zou moeten zijn met zeker de aanwezigheid van deze personen  Y.

Deze meeting is één van de weinige die wij trouw proberen te bezoeken vanwege de gezelligheid en om te zien wie er allemaal op het forum zitten. Ook natuurlijk om met die en gene een babbeltje te maken en bij te kletsen over het hoe en wat binnen de club.

Om meer duidelijkheid te krijgen hoop ik zeker wat reacties te mogen ontvangen op dit berichtje Dit geldt natuurlijk ook voor de ere- en bestuursleden. Maar maak er geen "bende"  van in deze rubriek en stuur de berichtjes zonodig per mail naar mij toe.........(j.j.geervliet@gmail.com)

Verder hoop ook ik natuurlijk dat er nog veeeeeeeeeel meer aanmeldingen komen en dat het een gezellige dag gaat worden.

Gr, Jan  8) .


Stefan

Ik en Nils komen ook kijken in de Meern (maar staan niet in het lijstje)
Da's iig 2 symphatisanten vertegenwoordigt ;)
Maar de opkomst is tot nu toe idd erg teleurstellend en niet echt leuk te noemen voor degene die het geregeld heeft(hebben).. :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Benjamin Renon

Daar heb ik zelf ook aan zitten denken. Ik merk dat de afgelopen de jaren de sfeer wel wat is veranderd. Ik heb geen enkel idee of de lage opkomst te maken heeft met de verschillende confrontaties de afgelopen tijd.
Ik vind ook niet dat de bestuursleden/commissies het af laten weten. We zijn vrijwel allemaal deze dag aanwezig (op een enkeling na die misschien al andere plannen had).
Je hebt deze dag de kans om relaxed met deze mensen te praten (persoonlijk en over de club) en om eventuele ideeen uit te wisselen. We staan echt open voor alles wat je te zeggen hebt.
Maar desondanks dat het nu wat tegenzit met de opkomst blijven ik (en alle anderen) gewoon de meetings organiseren. Ik vind dat we de leden die wel willen komen deze ook de gelegenheid moeten geven om deze meetings te blijven bezoeken. Ze betalen toch om dit te kunnen bezoeken en willen "waar voor hun geld" hebben.
Zolang iedereen die komt het leuk en gezellig vind, vind ik dat (ik als "regelneef") al een plus en weet ik dat ik dit niet voor niets doe.

Dit is even een korte reactie hierop. Ik denk dat we het beste dit op de meeting verder kunnen bespreken. Dit praat is een heel stuk makkelijker dan via het forum of per mail.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

matthew

@JanJ je hebt mail.


Aan alle andere mensen op het forum,wat houd jullie nou tegen?

Een fotoshoot is er,

Je ziet de mensen van achter de pc,

Je kunt wat kofferbakhandel verrichten,

De clubwinkel is aanwezig,

Je kunt mij vragen voor eventueel probleempjes aan je megane en kan misschien wel een diagnose voor je stellen,

Het ligt centraal in Nederland!!

Wij hopen echt op een hoop mensen,want hoe meer zielen hoe meer vreugd of je nou lid bent of niet daar is deze meeting voor.

Tevens is het ook mogenlijk om je lid te maken op deze meeting,
Je betaald dan nog een half jaar contributie en inschrijfgeld dit komt samen neer op 25 euro. Dat is 12,50 voordeel.
Je krijgt uiteraard een welkomspakket als nieuw lid.



Benjamin Renon

Tot nu toe hebben de volgende mensen zich bij mij aangemeld:
Benjamin Renon (1 persoon)
Robin Schuurman (1 persoon)
Jan en Jolanda (2 personen)
Matthew en Floor (2 personen)
Rogier (2 personen)
Mike Ruiterman (2 personen eventueel een 3e)
Paul (1 persoon)
Mariska (1 persoon)
Koen Huijbregts (1 persoon)
Corné van Seters (1 persoon)
Laurens Klein (1 persoon)
Michel Veltman (1 persoon)
Peter Seip
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Alex Verloop

ik kom 's middags nog even als gast buurten met mijn franse waggel ;)

En inderdaad... kofferbakhandel ;) Heb nog goeie herinneringen aan vorig jaar  :D

Marius.

Beste mensen,

Ik ben nog niet zo lang lid en vind mezelf ook niet echt "volwaardig" tuner :q
Kmaak niet vaak foto's en daarnaast gaat het met de kosten allemaal niet zo makkelijk als schijnbaar bij 50+% hier :q
Dat is misschien klein beetj een reden dat ik twijfel om te komen, maar daarnaast is er heel recent nogal wat gebeurt in mijn persoonlijke leven, niet naar vragen aub, en dat is dan de voornaamste reden dat ik niet kan komen.
Maar voor in de toekomst lijken dit soort meetings mij heel leuk!

Mvg
Marius
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Laurens Klein

het is niet alleen voor getunede auto's. Mijn eigen megane (die jij ook wel hebt gezien) is compleet standaard. Gaat er tog gewoon om dat et ff gezellig is. En ook niet iedereen heeft dezelfde smaak. Dus wat is een "volwaardig" tuner??? ALs jij tevreden met je auto bent, is het toch goed.

Zal gezellig zijn als je ook zou komen, mr als je iets ergs hebt meegemaakt houd het helaas op. Misschien in de toekomst wel.

Benjamin Renon

Het maakt ons niet uit of je nu een "standaard" of een "gestylde" wagen hebt.
De meesten hier hebben ook wat langer gedaan om hun wagen op te bouwen of hebben net zolang geld verzameld om alles in één keer te doen. Doe het gewoon op je eigen tempo.
Niemand hoeft in mijn ogen ook verantwoording af te leggen waarom hij/zij niet/wel kan komen.

Vanaf zaterdag schijnt het beter weer te worden, dus hopelijk hebben we zon en een lekker temperatuurtje
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Joey Voormolen

heey benjamin je hoeft toch niet precies 13:00 er te zijn want denk dat ik pas 14:00 aanwezig kan zijn ivm verjaardag.
Want weet niet hoelaat de fotoshoot enzo begint niet dat ik iets mis?
Anders ben ik bij deze er ook bij  met 2 man :)
Lowered M3C GT

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev