Advertenties

verlagen welk merk?

Gestart door djgerry, 11 mei 2009, 17:17:23

Vorige topic - Volgende topic

djgerry

ik heb mij pas een renault megane cabrio van 2006 aangeschaft.deze is voledig origineel.  nu was ik gaan kijken voor een schroefset voor er onder maar er is zoveel verschil wat is nu goed en wat niet? ik heb al gehoord dat vmaxx niet zo geweldig is en kw wel? een set vmaxx kost 450euro nieuw terwijl de kw's het 3dubbele bijna kosten. is vmaxx dan zo slecht?

Joey Voormolen

ik heb vmaxx op megane van 2001
& ik heb wel paar problemen mee gehad ( miste een lager in de schroefset & nu is die wel goed) !-!
& verder rijd het wel lekker (goed stug)

maar ik weet niet wat het verschil is met de megane 2
maar als ik het over had kunnen doen had ik gelijk voor de kw schroefset gegaan.
Lowered M3C GT

eliatuning

Kw is zo wie zo het beste vind ik wat je kan nemen
maar ik heb H&R erop staan en jochem ook en ben er tevreden van
is iets minder duur maar ook heel goed
V-maxx heb ik al veel van gehoord, dat dat goed is, maar weet niet hoe het is op de megane cabrio
meestal is het op een golf of zo
rather low and slow than high and fast

matthew

Kw of H&r, volgens mij is het er ook nog niet van v max voor de megane II

EDIT:

Heb zojuist de vmaxx set gezien op marktplaats voor de megane II,tja ik kan niet oordelen over de kwaliteit hiervan ,maar je kunt er weinig pijn van lijden natuurlijk voor dat geld.

djgerry

ja dat d8 ik dus ook al. voor 450 euro een volledige set met papieren en al erbij met garantie en al er op...  ze zeggen dat vmaxx op een golf ofzo heel hard is en dat ge er eigenlijk gek in u auto wordt maar die van de garage zei dat dit kwam omdat het lichte auto's zijn.als ik die onder mijn auto zou steken zou dat al beter moeten zijn omdat die een pak zwaarder is. en kan dit eigenlijk geen kwaad voor het open dak?

matthew

Geen idee of het iets uitmaakt voor het open dak ik denk het niet gezien er cc's hier zijn en goed verlaagd en hun hebben vooralsnog volgens mij geen problemen

rened

Vmax is er helaas niet voor de megane 2.
Veel mensen vinden deze niet zo fijn omdat hij erg stug is.
Andere juist weer wel omdat hij goed laag kan en lekker stug is. (Mening dus)

Als hij er zou zijn voor megane 2 had ik hem ook genomen.

Verder zijn er al zat topics waar het uitgebreid besproken is

matthew

inmiddels zijn ze er wel rene check marktplaats

djgerry

jep ze zijn er dus wel.ik heb ze gekocht voor de mijne.hij rijdt niet zo stug als iedereen mij gezegt had omdat het een relatief zware auto is. nu ligt hij vanvoor op het laagste maar ik wil nog lager gaan.hoe kan ik dit het beste doen?laten persen?

matthew

djgerry

hoeveel kan ik laten persen en kan dit kwaad? wat zijn voor en nadelen er van?

rened

hm ja zie het, raar, op de v-maxx website staan ze er nog niet bij
Eens informeren, bedankt!

matthew

Citaat van: djgerry op 18 mei 2009, 02:03:23
hoeveel kan ik laten persen en kan dit kwaad? wat zijn voor en nadelen er van?

Jochem heeft dit laten doen en dan win je nog 1,5 cm ongeveer.

Nadelen:als veer los komt te liggen als auto op brug staat is het afkeur.
Veert gewoon eigenlijk niet meer lijkt me.
Alles moet uitelkaar en je moet de veren alleen even wegbrengen

djgerry

en waar heeft hij dit laten doen? was zijn veer los komen te zitten? er zijn echt geen andere manieren om lager te gaan?

matthew

zuigerstang laten inkorten Dan komt die ook lager.

Als je een schroefset hebt en deze op de laagste stand hebt staat deze voor sommige mensen nog niet laag genoeg maar dit is een probleem voor elke schroefset voor de megane 2 en kan met veren persen of zuigerstang inkorten nog lager.
Maar de werking van het product (veer of zuigerstang in de schokbreker) worden er in mijn ogen niet beter op.

Waar die het heeft laten doen weet ik niet,dan zou je hem even moeten mailen.

rs50jochem@hotmail.com

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev