Advertenties

12 juli 2009 - Franse Autodag 2009 te Nieuw Bergen

Gestart door Benjamin Renon, 5 mei 2009, 22:35:02

Vorige topic - Volgende topic

Koentje

@ Joey, monteurtje en ik komen via de A59 en ik denk niet dat het op jou route zit.

matthew

en voor mij ook niet want cijuk is 10 minuten de a 73 verder doorrijden vanuit mijn huis.

Benjamin Renon

Wilde net de auto gaan poetsen regent het alweer. Gelukkig heb ik hem vorige week grondig gepoetst, maar weet niet of het nut heeft om nog te wassen gezien de verwachting voor morgen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Koentje

monteurtje en ik komen ook naar de mac in Cuijk

Rogier

auto gepoetst en wel zie jullie morgen vroeg bij de mac ;)

Tim

Veel plezier, ik hoop dat het weer een beetje meewerkt :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

matthew

Zo was een best regenachtige dag  ;( maar hebben het vanmiddag toch ook nog een paar uur droog gehad. Y

Het was in ieder geval gezellig onderling  Y  en nogmaals gefeliciteerd Mariska 1e prijs en Michel Dolman 3e prijs.  !-!

Was ook wel een mooie lokatie vond ik om een meeting te houden.

Foto's volgen nog,zijn er niet veel dit keer want we waren vergeten de camera op te laden. l-

Rogier

onder tussen ben ik ook weer thuis gekomen alleen onderweg me coupe tekst van de deur verloren l-
het was een gezellige dag ondanks de regen en mariska en michel nogmaals gefeliciteerd met de prijzen ;)
groetjes

Rogier

me broertje had nog een foto gemaakt van de gelukkige prijswinnaars

groetjes

Robin

Ben nog heel even langs geweest en net voor de regen weer vertrokken :P Volgend jaar weer de hele dag (mits franse auto in bezit :P )
Erg goeie locatie voor een meeting daar !-!
Michel en Mariska gefeliciteerd :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Benjamin Renon

Het was een erg gezellig dagje. Alleen het weer was een klein beetje minder, maar goed daar kan niemand wat aan doen. Het was gelukkkig wel nog droog geworden.
Ik ben mijn camera vergeten. Heb dus geen foto's gemaakt. De opkomt viel me ook niet tegen. Had er gezien de weerverwachtigen minder verwacht. Iedereen die zich had aangemeld was er ook, daar was ik ook erg blij mee.
De locatie was goed, alleen de twee "drempeltjes" waren een beetje minder. Op de terug weg nog een beetje geschaaft, maar dit zonder al te veel schade. Alleen nog een beetje witter aan de onderkant. ;)

We hebben volgend jaar wel weer een naam hoog te houden wat betreft 1e prijzen. Tot nu toe is het ons als club ieder jaar gegund (sinds de Peugeot 206 Club dit regelt tenminste) Matthew bedankt voor de uitleg. :q
Mariska en Michel van harte gefeliciteerd met jullie prijzen. !-!
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Marissie

ik ben ook weer thuis aangekomen, was een zware dag door dat korte nachie zaterdag maar hebben het weer gered, was erg gezellig ondanks de regen :)
en een mooie 1e prijs mee naar huis mogen nemen,
michel nomaals gefeliciteerd  :q
foto's komen z.s.m

michel81

ook wij zijn weer thuis hen hebben het erg naar ons zin gehad.
en mariska natuurlijk nogmaals gefeliciteerd met je 1 plek echt super  !-!.
veder iedereen bedankt voor de leuke reactie's.
foto's probeer ik deze week te plaatsen

rs50jochem

Gefeliciteerd met de behaalde prijzen Marisca en Michel!! Voor de 2e keer samen op het podium..  :) !-!

drbiqs

was gisteren een geslaagde en gezellige dag,jammer dat het weer het soms af liet weten maar ja.
vind het toch wel een hele mooie prestatie om met die 2 hele mooie prijzen weg te gaan.
gefeliciteerd michel en marika met jullie mooie prijzen. !-! !-!
had ook zelf geen camera bij me maar kijk uit naar de eventuele foto's Y
meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev