Advertenties


Geen goede GPS signaal

Gestart door Rebasa, 1 mei 2009, 21:32:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Rebasa

Hallo ik wilde vragen of er ook iemand problemen heeft met het vinden van een GPS signaal.
Ik heb een Navigon navigatiesysteem en in de auto vindt hij niet zo snel een gps signaal.
Heeft de Renault Megane een warmte werende vooruit? Komt het daar mischien door.
Mischien hebben jullie een idee om een snelle gps signaal te krijgen.

Bedankt alvast   Rene

kkc

Heb geen problemen met mn tomtom en ook geen problemen met mn E-ten Glowfish. ze vinden allebei vrij snel een gps signaal.
Megane II 1.4 16v | BJ 11-2004  | Van 03-2008 t/m 12-2015 | KM:230.875

John B.

Volgens mij gaan die dingen wel es stuk.

Zou je m eventueel kunnen resetten?

Wellicht zoekfunctie op het forum even gebruiken, het kan zo zijn dat het al eerder voorgekomen is.

Timo Zuiderduin

kan goed zijn dat je een warmtewerend voorruit hebt.
Ik had dat ook in de clio, maar daar zat onderaan het raam een soort rechthoekig stuk dat niet warmtewerend was (kon je ook zien).
Ik had daar de GPS ontvanger geplakt en vanaf toen goed bereik.


matthew

Jep gaat er lastig doorheen als je een wamte werende voorruit hebt,en dan alleen vaak beetje boven je binnenspiegel maar ja daar hang je geen navi neer.

Ik zelf heb daar ook last van en heb ook nog es een raamband erop wat het alleen nog moeilijker maakt,vaak een kwartier tot 20 minuten voor ik dan gps heb .
Hier kun je alleen iets aan doen door een buitenantenne in je voorbumper te monteren en deze dan naar binnen toe werken en vervolgens in je navigatie te pluggen.

Rebasa

Hallo, ik had hiervoor een mio 168 met igo 8 en dat ging goed.
Maar nu een antenne erbij maken NEEEEE,dan krijg je weer een draadje erbij.
Als ik dit had geweten dan had ik een dubbelle bin met navi gekocht.
Maarja het is niet anders.


M.v.g   Rene

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev