Advertenties

Speed 2009

Gestart door matthew, 30 april 2009, 00:29:39

Vorige topic - Volgende topic

Michel Veltman

vandaag alleen tijd gehad om even snel wasstraat door te gaan en mn interieur gereinigd...het mequirs deel moet morgen maar plaatsvinden ;)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Joey Voormolen

Zo de mijne is der ook helemaal klaar  8) was wel heel warm om hem te poetsen zeg poehpoeh
Lowered M3C GT

Benjamin Renon

De mijne is ook net klaar voor morgen. Heb ook nog de laatste kleine zaken geregeld en ben er klaar voor.
Tot morgen allemaal!

@Michel: moeten we je allemaal helpen morgen? Dan blinkt ie zo weer. :q
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Michel Veltman

Citaat van: Benjamin Renon op  1 mei 2009, 20:10:58
@Michel: moeten we je allemaal helpen morgen? Dan blinkt ie zo weer. :q

Deal :D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)

Reinier Goorden

Ik/wij zijn er ook zo goed als klaar voor.  !-!
Vanmorgen om 11 uur aan de gang gegaan om nu net om 23.30 weer thuis te komen. Wat een dag, maar ook ontzettend veel zin in morgen en overmorgen.

Aan de auto heb ik helaas nog weinig kunnen doen...................hij staat in ieder geval al op het balkon, daar is het bij gebleven. Morgen nog maar ff een doekie er over denk ik  ;)

matthew

Nou Benjamin helpt haha :D,ik zal de wagen nog beetje moeten nalopen morgen,heb hem vanavond gepoetst en het leer weer lekker in de was gezet. :)

@Michel D. als je nou gewoon bij de club had gestaan dan hadden we 1,2,3 gehad. :q

Voor iedereen die clubkleding wil kopen,we hebben alles bij  !-!

Tot morgen --

Benjamin Renon

Inmiddels ben ik weer terug, heb net even wat gegeten. Heb wel een beetje een rood hoofd van de zon, maar het was vandaag rustig op het terrein. Hopelijk zijn er morgen wat meer mensen. (Behalve diegenen die er staan ;))
Nu nog even mentaal voorbereiden voor morgen, maar dat zal wel lukken.

Hopelijk zijn er voor een aantal mensen hun wens in vervulling gegaan. ;) En hebben ze natuurlijk plezier gehad vandaag. Ik vond het iig een geslaagde dag. Het in en uitrijden verliep zoals altijd lekker soepeltjes.

Owja foto's komen nog van de week.

@ Michel: wel nu je velgen wat bijhouden, he? :D Heb me, een beetje, aan mijn woord gehouden
@Reinier: morgen toch er maar even aan denken te babbelen met Roland... ;)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006

matthew

ja was vandaag wel gezellig  Y,hoop ook dat iedereen het verder naar de zin heeft gehad,was wel rustig inderdaad in vergelijking met zaterdagen van afgelopen jaren,en aan het weer lag het niet.

Morgen weer een dag en daarna volgen al onze foto's(batterij was vandaag op een gegeven moment leeg) l-

Michel Veltman

@Benjamin -> bedankt voor de geheel uit eigen initiatief getoonde poetskwaliteiten Y
Ik geef toe..de velgjes glommen mooi !-! (ook al had ik stiekum de stille hoop dat je mn hele auto zou doen :D)

Leuke dag gehad gisteren, jammer dat opkomst wat rustig was vergelijken bij afgelopen jaren maargoed je kan niet alles hebben natuurlijk...
Ook leuk dat er weer wat dromen in vervulling gegaan zijn, hopelijk is de droom niet veranderd in een nachtmerrie he Joey ;)

Joey Voormolen

hahah nee hij is in vervulling gegaan hoor
Heb een leuke dag gehad met geluukig goed weer altijd belangrijk
& zal morgen de foto's posten  :)
Lowered M3C GT

Pientje

Het was erg gezellig. !-! een klein buitje gehad aan het eind wel een beetje koud, maar we hebben ons erg vermaakt.

Heb nog wat leuks kunnen regelen, de mensen die er stonden weten wel wat  ;)

Paultje

Was inderdaad weer gezelli vandaag.
snappie

Paultje

Foto's komen snel online (alle 5)
snappie

Benjamin Renon

Ben ook alweer terug, was weer een leuke dag. Het buitje was wat minder, maar maakte de sfeer wel leuker. Gezellig met z'n allen onder het kraampje staan. ;)

De wagens stonden er ook weer goed bij. Toch leuk om te zien dat mensen niewsgierig naar de Meg 3 stonden te kijken.
Owja wie had ik mijn clubkaart gegeven? Ben hem vergeten terug te vragen.

Veel plezier binnenkort Pien! Maar dat zal we lukken. !-!

Benjamin Renon

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev