Advertenties


Klets maar raak deel 105

Gestart door matthew, 29 april 2009, 22:16:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

matthew

Voor meneer agent maakt het niks uit dat je achteraf xenon hebt gemonteerd,Let wel dat het wel wit ligt moet zijn of geel.Dus Xenon met paarse kleur gloed kan bekeurd worden door oom agent.

Maar xenon set4330k 6000k en 8000k zijn geen probleem.

Voor APK is het wat benjamin zegt,auto's vanaf 1 januari 2007 zijn verplicht een hoogteregeling te hebben en sproeiinstallatie.
Je mag het wel monteren gewoon xenon op deze auto's en zal niet bekeurd worden!Alleen voor APK moet je dan zorgen dat je je gewone lamp weer monteerd.Je mag hierbij de startmodule's van de xenon laten zitten als het maar niet aangesloten is dan.

JanJ

@Matthew........................


Ik ben van plan een RS-bumper te monteren.................nu zitten hier sproeikoppen op (worden niet aangesloten).

Ik heb een Megane CC van 2004 met een after market Xenon-setje. Het wordt nu wel wat ingewikkeld met de Apk denk ik?!?

Wat denk jij? Gaten dicht maken of de sproeikoppen als "dummy" laten zitten?

Gr, Jan.

matthew

Sproeiinstallatie hoeft op de auto voor apk niet te werken.Voor 2 jaar terug moest dit nog wel.

Dus als dummie zou mogen,en anders mocht het moeilijk doen ze zitten met 1 moer vast dan voor apk eraf,maar als het goed is mag het gewoon.

JanJ

Citaat van: matthew op 18 mei 2009, 18:52:05
Sproeiinstallatie hoeft op de auto voor apk niet te werken.Voor 2 jaar terug moest dit nog wel.

Dus als dummie zou mogen,en anders mocht het moeilijk doen ze zitten met 1 moer vast dan voor apk eraf,maar als het goed is mag het gewoon.

Tnx daar kan ik wat mee.............

Gr, Jan.

Edwin Postma

Citaat van: Kenny Mattheus op 13 mei 2009, 17:44:01
Citaat van: Joey Voormolen op 13 mei 2009, 17:13:20
ik ben ook wle benieuwd waarom kenny de clio weer weg doet?

K droom al langer van een 6 hoor, enkel waren ze toen nog niet betaalbaar, toen heb ik voor de clio gekozen, nu kom ik ze in Duitsland voor schappelijke prijzen tegen, dus ja, waarom men kans eens niet wagen.
Iedereen zegt wel van houd diene clio eens bij en zet den BMW uit uwe 'kop', maar zou veel liever in de BMW rond rijden als in de clio, kan je op zen minst met 4 inzitten...

als je tog met zijn 4e erin wil zitten heb ik nog wel een cliotje(1995 1.2 RL 5deurs) voor je 8)7
denk alleen niet dat je wilt ruilen haha ;)
Truckertje

Rick Santbergen

Vandaag auto opgehaald bij garage, moest voor apk weg.
Wordt me verteld dat die niet door apk kwam door schroefset. (twijfelde ik zelf al over)
Monteur had hem terug omhoog gedraaid, maar ging moeilijk zei die.
Dus na navraag, hoe die het gedaan had. Kwam ik tot conclusie dat hij de schroef groeven niet schoon heeft gemaakt voordat hij ging draaien  :neen:

Van weekend maar weer omlaag draaien en kijken of er veel troep tussen zit  ;(

Robin

Niet best, kun je de schade op hem verhalen mocht hij het gesloopt hebben? ;( ;(
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rogier

ik neem aan van wel (mocht ie kapot zijn) want hij heeft er na mijn mening gewoon vanaf te blijven ik neem aan dat hij ook eerst een goedkeuring moest krijgen van wrecked zelf

Rick Santbergen

#128
Najah ga er niet vanuit dat het kapot is, maar zand ertussen zal er wel voor zorgen dat het schroeven met de tijd steeds moeilijker zal gaan.
Gelukkig heeft die hem maar 1,5 of 2 cm omhoog geschroefd.

Volgend jaar draai ik hem zelf wel omhoog voordat die voor apk gaat.  --

Jaap de Jong

#129
Wat een spannend dagje Ovalracing in Ter Apel had moeten worden is vandaag helaas anders geëindigd. We zijn vandaag getuige geweest van de dodelijke crash van superklasse coureur Gerry Meijerhof  ;(

http://www.rtvnoord.nl/nieuws/indexwm.asp?actie=totaalbericht&pid=81894
http://www.112groningen.nl/Groningen/nieuws/6077/bekende-coureur-overleden-bij-nk-ovalracing-ter-apel-video-volgt.html

Paultje

snappie

Dennis Postma

Dat is nou de keerzeide van de autosport, idd behoorlijk heftig  :x

Rick Santbergen

Linker schroefset is geen beweging meer in te krijgen :(

Danet al bij garage geweest, en hij geeft zijn fout wel toe.
Weet iemand of die draai ring van de KW schroefset los verkrijgbaar is?

Joey Voormolen

die moet je toch gewoon via kw kennen bestellen lijkt mijn??
Lowered M3C GT

Rogier

@wrecked gaan ze dat ook vergoeden ? of zeggen ze dat het je eigen verantwoordelijkheid is

en ik zit met een dilemma weet niet echt wat voor soort velgen ik onder me auto wil de evo racing velgen vindt ik wel echt mooi maar weet niet of ik ze echt mooi vindt voor onder mijn auto pff echt te erg is dit :(


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev