Advertenties


Klets maar raak deel 105

Gestart door matthew, 29 april 2009, 22:16:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

steven

@ Jan,

Jah de auto gaat 25 Mei naar de spuiter toe in Dalfsen,zodat hij weer helemaal perfect in orde wordt gemaakt !-!

En dan zeker maar hopen net als alle andere dat mij ook zoiets niet overkomt >:( >:( >:( ;( echt te ziek gewoon!!!

Tim

@Stefan, zou lekker wezen als ze die gasten te pakken hebben. Voor die brand in die bus van een paar vrienden van mij, hebben ze wel iemand op het oog (pinpas was uit die bus gejat en iemand heeft daar mee proberen te pinnen) maar zolang die gast niet bekend kunnen ze niets omdat er geen bewijs is  :neen:
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

ja, het zou idd mooi zijn.
Mochten ze deze personen in verband kunnen brengen met mijn auto, zal ik hen(of ouders..??) eens het vel over de oren trekken... als extra straf...

Maargoed, het moet eerst maar eens bewezen worden natuurlijk
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

eliatuning

@stefan:
ik hoop dat ze de gasten krijgen die dit gedaan hebben
van dat ze van een auto moeten afblijven, die doen toch niks

welke maat zou ik nemen voor onder mijn megane GT: 18inch of 19 inch?
want ik had zo iets in gedachte :
rather low and slow than high and fast

Tim

Ben de afgelopen week door een paar vrienden uitgenodigd om te helpen met het maken van een mozaiek voor de Limmer bloemendagen. Gisteravond om 23:30 was het dan het moment waarop het bouwwerk klaar stond (vorig jaar was het 4:00 zaterdagochtend dat de boel pas klaar was).


Na heel veel hyacinthen bloemetjes en vele uren arbeid van in totaal zo'n 15-20 personen (gok ik) is dit dan het resultaat geworden:



(Geheel is ongeveer 1m65 breed en 2m80 hoog)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

Meneer Aard!  _o_ Knap werk Tim  !-!

Rogier

das best een werk volgens mij hoelang ben je der zelf mee bezig geweest dan ?
hij is mooi ;)

groetjes

Benjamin Renon

Ziet er wel erg gaaf uit hoor, Tim. Vind zoiets wel mooi om te zien, maar niet om te maken. Het thema is ook erg pakkend gezien de discussie nu gaande is.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Joey Voormolen

@ eliatuning   onder zo grote auto zou 19 wel heel gaaf staan natuurlijk maar denk dat je dat voor je zelf moet weten op de fotoshop ziet het er wel goed uit !-!
Lowered M3C GT

eliatuning

thx joey, dacht ook al aan 19 inch
die wat op de fotoshop staan, zijn 18 inch
vind ik ook wel iets hebben met het hard van goud dus:D
eens kijken, eerst mijn kwijt zien te geraken
rather low and slow than high and fast

Joey Voormolen

no thanx
zijn toch nog gave velgen & wel een gewild model toch die bn je dan tochwel zo kwijt :P
Lowered M3C GT

Tim

@Rogier. Zondagmiddag is er begonnen met het prikken van de bloemetjes. Zelf ben ik er die zondag een uur of 5 geweest, 2 avonden van 4 a 5 uur en gister (vrijdag) avond nog een uurtje of 5 a 6.

@Benjamin. Het werk zelf is ook niet leuk :) maar het is erg gezellig, tap is dichtbij en er wordt leuke muziek gedraaid (lp's)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Benjamin Renon

Dat de tap dichtbij is, is altijd goed... :9~ ;)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

vandaag met een groepje van onze prikkers de rest van de mozaieken bekeken,,staan aantal mooie tussen. na het rondje heerlijk in het zonnetje gezeten en bier drinken:)

er is berekend dat er ruim 400 manuren in het prikwerk zitten (en dat er zo'n 100 liter bier, 2 liter port, 1 liter wijn en aantal liters frisdrank is gedronken.
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev