Advertenties


Klets maar raak deel 105

Gestart door matthew, 29 april 2009, 22:16:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

John B.

Wat in en in triest dat iemand dat bij jou moest doen zeg!

Hopelijk ben je verzekerd tegen vandalisme?

Kan me herinneren dat er laatst bij Shownieuws op SBS ook een item was over een meisje die al dr spaargeld in een 306 had gestoken, en er ook een bijtende vloeistof overheen was gegoten.


edit: http://www.youtube.com/watch?v=7QHxbQSYYJU

Michel Veltman

*speechles* ...ongelooflijk waarom men dit soort dingen uitvoert...  :(
Succes met verdere acties en idd zoals gezegd wel actie ondernemen om roest te ''voorkomen''

sjies wat een misselijk persoon(en) die dit gedaan hebben...
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Loco_Mike

Ik ga het gelijk behandelen , helaas weet ik nog niet wie het heeft gedaan maar als ik erachter kom gaan we heeel hard lachen , het was verfafbeids dus de lak is totaal weg gelukkig metaal niet aangetast , helaas niet verzekerd tegen vandalisme ivm overstappen naar een andere verzekeringsmaatschappij ( handig )

Thanks allemaal voor jullie bericht , ik hou jullie op de hoogte , binnenkort wordt de auto opnieuw gespoten , heb nu al een zere portomonee

Loco_Mike

En ja ik was de enigste waarbij het is gebeurt :(

Rogier

heb je toevallig laatst nog ruzie of gezeik gehad met iemand ? want dan kan dit een wraak actie zijn natuurlijk ;)
nogmaals sterkte

Dirk Kuipers

Of een buurt bewoner die het gebrom bijvoorbeeld zat is?

Paultje

@ mike....

Best ziek dit. sterkte joh. En ik hoop voor de persoon of personen dat je niet komt te weten wie dit op zijn geweten heeft of hebben.
snappie

Jan van Heteren

Das echt ziekelijk
Sommige mensen kun je gewoon niet begrijpen....
Meganomaniac

Nils


Edwin Postma

Citaat van: Dirk Kuipers op  5 mei 2009, 19:25:11
Of een buurt bewoner die het gebrom bijvoorbeeld zat is?

wat een zielige lui zeg ;(
ik ben ooit eens met een chauffeur mee geweest daar hebben ze toen zijn hele uitlaat dicht gepurd >:(
kijk wij vinden het mooi ma kan ook wel begrijpen dat er mensen zijn die het niks vindne maar dan heb ik nog zoiets van dat kan ook anders opgelost worden >:( >:( >:(
Truckertje

lúk

echt zo fucking kansloos dit he  :x :x zoek een leven  >:(
sterkte er mee... als je hem opnieuw laat spuiten opzoek na geragebox  :)

matthew

ja inderdaad jammer,en dat je het inde protemonee gaat voelen geloof ik graag dpuiten is niet goedkoop

Stefan

ik kan de foto's ff niet zien helaas, maar ik begrijp dat er weer een 1 of andere mongool bezig is geweest.
Ik kan alleen maar zeggen.. :neen: :neen: :neen: :neen: :neen:

En succes er verder mee.


Overigens heb ik zojuist de politie Nieuwegein eens gebeld om ik gelezen heb dat er afgelopen maandag 2 personen zijn aangehouden(met een jerrycan in hun hand)
Dit ivm betrokkenheid bij autobranden.
Daarom maar eens geinformeerd of er verband is met (o.a) mijn auto..
En natuurlijk ivm evt. verhalen van geleden schade zoals het verschil tussen dagwaarde en aanschafprijs nieuwe auto, 5 weken strippenkaarten, diverse vrije snipper middagen en nog wat dingen die het me gekost hebben..
Al duurt het nog een jaar...
Wie niet waagt, wie niet wint he! ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Zou mooi zijn als ze het zijn. Dan kun je dat ook weer aflsuiten  !-!

Stefan

nouja, ik heb het in principe wel gewoon afgesloten maar als ik extra schade vergoed kan krijgen, dan laat ik dat niet schieten iig natuurlijk :neen:
Het moet ook maar blijken dat zij mijn auto in de fik gestoken hebben en of er wat te halen valt bij ze(of evt. ouders)
Maargoed, waar het vandaan komt, komt het, maakt mij niet uit.
Ik heb me iig gemeld ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev