Advertenties


Klets maar raak deel 105

Gestart door matthew, 29 april 2009, 22:16:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Benjamin Renon

Ach so... Dan weet ik even genoeg. !-! Thanx.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

dennis (red-devil)

is er mischien nog iemand die een 27 mc bakie te koop heeft incl antenne
Red-Devil

matthew

Citaat van: Rogier op  3 mei 2009, 19:50:27
even een vraagje weet 1 van jullie een goeie site voor mooie velgen met een mooi prijsje ?
ik zit wel te googlen maar dan heb je veel van die e-bay en marktplaats links die wil ik juist niet ;)

groetjes

leo's autoservice    www.leosautoservice.nl

Hier hebben wat mensen die ik ken velgen gekocht voor een scherpe prijs.

Nils

Citaat van: Stefan op  3 mei 2009, 20:51:29
ja, dat klopt Y
Is al geruime tijd dicht.
Ik weet niet hoe het met verdere overname perikelen zit, maar die zijn wel gaande volgens mij Y

Helaas is dat van de baan Stefan  l-

Stefan

Ok,

Maar ik bedoelde ook dat er wellicht ooit wel een kandidaat naar boven komt om er wat mee te gaan doen..
Het lijkt me niet dat het de eerstkomende 10 jaar ongebruikt gaant staan te verstoffen..? :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Nils

Gezien wat inside information denk ik dat het voorlopig leeg zal blijven staan...

Wat natuurlijk erg jammerlijk is voor zo'n locatie!

Stefan

nou, lekker dan.. :neen:
idd zonde..
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Loco_Mike

Vandaag helemaal uit me stekker gegaan toen ik naar mijn auto liep , mijn bloed kookt nog steeds










Tim

WTF!!! Weer zo'n type die niet met z'n poten van iemand anders zijn spullen af kan blijven! Kan me goed voorstellen dat je flink over de zeik bent, in ieder geval succes met het herstel.
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Benjamin Renon

Whaaaat! Ah man, nu jij ook weer! >:( Wat is er toch mis met de idioten die zoiets doen? Diep triest! Succes met de afwikkeling.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Laurens Klein

dit is toch belachelijk dat iemand dit doet. Ongelooflijk gewoon. Begrijp best dat je flink pissed bent. Ben jij de enige waarbij dit gedaan is of zijn er meerdere auto de klos?

Je moet trouwens wel alles er ff afhalen en in de primer oid zetten. Voordat het ook nog erg gaat roesten.

Succes ermee iig

Dirk Kuipers

Ja hoor...  Wat een klootzakken zeg.. Diep, maar dan ook echt diep triest.....
Inderdaad moet je het meteen behandelen!!!!! Je zult wel denken, daar heb ik nu ff geen zin in maar als je hem zo laat staan gaat alles roesten, en dan ben je nog verder van huis.

Wat heeft dit nu weer voor zin zeg... Ongelooflijk..

Rogier

dit is gewoon triest
nu maar hopen dat diegene gepakt wordt want dit moet egt stoppen
succes met de afwikkeling

groetjes en sterkte

Dennis Postma

Tjonge jonge, weer zo'n triest geval die niet met z'n poten van andersmans spullen af kan blijven. Precies wat Dirk zegt, gelijk behandelen anders heb je straks nog meer ellende hier van. Suc6 en sterkte.

Robin

Dat is kansloos zeg, wat is daarmee gebeurd?

Niet te best, er zijn idd mensen die niet van andermans spullen af kunnen blijven  >:( !

Succes en sterkte!
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev