Advertenties


Klets maar raak deel 105

Gestart door matthew, 29 april 2009, 22:16:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joey Voormolen

foto 2 vind ik persoonlijke mooier bij de kleur auto tonen
Lowered M3C GT

paikey

Bij het KNMI kwamen veel meldingen van hagel binnen, met name uit de omgeving van Woensdrecht. Sommige hagelstenen hadden een diameter van drie tot vijf centimeter.
En daar stond mijn coupe midden in :(
Me motorkap en dak is net 1 grote poffertjes pan en heb een fikse ster in me voorruit!
mijn geluk is alleen wel dat ik me gelukkig heb verzekerd tegen storm schade en dat dus hopelijk alles vergoed gaat worde!
Alleen als ik de coupe weer wa dagen kwijt zijn,want motorkap en dak moeten op nieuwe gespoten worde omdat de lak gewoon gescheurd is....al met al weer een trieste dag achter de rug :(

Joey Voormolen

zonde paikey zit jou ook nog niet echt mee met de coupe
suc6 met de afhandelingen.
Lowered M3C GT

Jan van Heteren

Das zeker minder dat je auto in die hagelbui stond
Succes met de afhandeling !-!
Meganomaniac

Benjamin Renon

Dat is zwaar balen voor je man. We weten inmiddels hoe je je wagen koestert, maar dit is een enorme domper.
Hopelijk kan alles snel gefixt worden, zodat je weer lekker kunt genieten van je wagen zoals ie nu is.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

matthew

@Tim dat is dan relatief inderdaad een meevaller,al denk ik nu persoonlijk dat je de auto na de reparatie niet lang meer zult rijden.

@Paiky dat is inderdaad flink balen zeg,maar als je er voor verzekerd bent krijg je het wel vergoed alleen dat kan oms ook lang duren voordat je dat rond hebt


En velgen kwestie vind beiden velgen mooi misschien 1 setje links en 1 setje rechts

Tim

Ik weet het nog niet, nog even informeren wat voor verdere gevolgen dit grapje heeft.  Al is de gedachte al wel bij me opgekomen. Maar heb geen idee wat ik dan zal gaan doen. Iets nieuws kopen of toch weer 2e hands...
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Robin

Dat is balen Paikey, maar goed dat je ervoor verzekerd bent :) Succes met het papierwerk !-!
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Koentje

Hallo, had even een vraagie.
waar kan ik een project pagina starten?
ik ken het ook niet met de zoek functie vinden

bedankt

Jan van Heteren

project kun je starten door een nieuw topic te openen in het projectboard... Y
Meganomaniac

Koentje

oww oke.
een makkelijke vraag met een makkelijk antwoord  :q

nou nog bedankt

Jan van Heteren

Geen probleem....succes met het projecttopic !-!
Meganomaniac

Rogier

paikey zonde man wel 1 voordeel je auto zal wel glimmend bij het herstel bedrijf vandaan komen ;) alleen het nadeel is inderdaad dat je je wagen een paar dagen kwijt bent

succes

Dirk Kuipers

Dat mooi klote Peter.. Succes met het herstellen ervan!

paikey

meeting seizoen is voor mijn al voorbij voor dit jaar.
volgende week donderdag krijg ik me nieuwe ruit.
Maar de rest van de schade kan misschien nog wel 2 maande duuren voordat
ik aan de beurt ben,zo druk is het hier nu!
Dus dat is kloten

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev