Advertenties


Klets maar raak deel 105

Gestart door matthew, 29 april 2009, 22:16:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edwin Postma

die bij voorkant staat mooier onder de coupé.
zijn beide niet verkeert trouwens
Truckertje

Rogier

robin heeft voor mij even geknutselt met photoshop dit zijn dan de resultaten 1 komt misschien bekent voor ;)





zo hebben we een idee van hoe het eruit kan komen te zien de laatste velgen zijn een beetje donker maar dat komt door de site waar ik hem vanaf heb gehaalt  o-)

Stefan

Ik vind de bovenste velgen het mooiste, maar die zijn me te gewoon en komen me idd te bekend voor..
Dus dan ga ik weer voor de onderste (al zijn ze niet helemaal in verhouding "gesjopt".. :neen: nu is het 19 inch ofzo)

Weetjewat; neem degene die JIJ het mooiste vind anders.... ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

de bovenste velgen zijn de zelfde velgen als paikey robin heeft ff zijn projecten pagina afgezocht;) en ik zoek zeker de velgen uit die ik mooi vindt alleen ik vindt ze beide wel gaaf staan daarom deelde ik het even met jullie en om jullie mening te horen (lezen);) een eerlijke mening van iemand kan veel helpen vooral als je een beetje erg twijfelt zoals ik:(
maar ja misschien eind deze week ligt er 1 van de 2 onder me auto :)

groetjes en fijne avond nog ;)

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Benjamin Renon

Anders beide sets kopen, dan kun je ook nog afwisselen. ;)
Ik blij voor foto 2 gaan.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

JanJ

Plaatje 1 voor de voorwielen en plaatje 2 voor de achterwielen  :q .............weer eens wat anders  _o_ .

Succes ermee, Jan.

Laurens Klein

plaatje 1: alleen dan een maatje groter lijkt mij het mooiste.

Rogier

haha ik zou ze ook wel alle 2 willen 1 voor de zomer en de ander voor de winter alleen me geldboompje wil niet egt bloeien dit jaar :( bedankt in iedergeval voor de leuke en goeie reacties ;)

Dirk Kuipers

Ik sluit me bij Laurens aan.. Plaatje 1 en dan een maatje groter.

Rogier

ik ben bang dat 18 inch niet meer onder me auto past :P ben nu al aardig laag maar ik zal het even onthouden het worden denk de velgen van afbeelding 1 ;) en als het past ga ik kijken of er over de prijs gepraat kan worden :P

Tim

Net gebeld door een monteur van de garage waar m'n autotje al een paar dagen verblijft. Het valt allemaal erg mee (alhoewel een rekening van ruim € 700 is nog steeds flink geld). Het was voldoende om de lagers te vervangen en wat andere kleinigheden.
Er zat nog 1.2 liter olie in de motor toen ie raar ging doen. Er was nog net genoeg oliedruk om het waarschuwingslampje niet te laten branden. Een lampje die waarschuwd voor een te laag olieniveau zit er niet in. Heb redelijk mazzel gehad al moet ik nu wel regelmatig olie moeten peilen ;)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

eliatuning

zou ook voor plaatje 2 gaan
maar ja ieder zijn smaak he
rather low and slow than high and fast

Michel Veltman

hmm 700€...toch leuke uitgave als deze onverwacht komt... ;)
Maar vergeleken bij de bedragen die je zaterdag noemt is dit een ''meevaller'' (whats in a name)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev