Advertenties

Klets maar raak deel 105

Gestart door matthew, 29 april 2009, 22:16:33

Vorige topic - Volgende topic

Dennis Postma

Citaat van: Timo Z.(Clio RS) op  1 mei 2009, 18:39:02
Citaat van: Dennis Postma op  1 mei 2009, 09:01:01
Een bizarre dag, eerst die idioot in Apeldoorn. Het toont toch wel weer aan wat een zieke geesten er op deze wereld rond lopen.

Wij zaten gisteren in Alphen aan de Rijn bij Claudia´s zus. Toen we ´s avonds terug naar huis reden en vanaf de N11 de A12 op reden doken we vrijwel direct de file in waar we ruim 2 uren stil hebben gestaan. Oorzaak, een enkelzeidig ongeval met een auto waar een verdacht pakketje in lag. Uiteindelijk moest iedereen keren en tegen de rijrichting in de A12 verlaten. Al met al waren we een paar uren later thuis dan de bedoeling was aangezien we om moesten rijden via Rotterdam  :x

je had dan ook beter direct om kunnen draaien en via Amsterdam naar huis kunnen rijden.

Ik snap zowiezo niet dat jullie via utrecht reden, je woont toch ergens vlakbij dronten?

Zo wie zo was direct omdraaien geen optie meer, aangezien het ongeluk net gebeurd was werd er op de N11 niets aangegeven en reden we gewoon naar de A12, daar zagen we pas op de matrix borden dat er iets aan de hand was, maar goed, omkeren was toen al niet meer mogelijk. Aangezien wij in Zwolle wonen is het sneller om via Utrecht en Amersfoort te rijden. En of we nou vanaf de A12 naar Amsterdam gereden waren of zoals we gedaan hadden via Rotterdam had qua tijd niet veel gescheeld maar aangezien ik nog wel behoorlijk wat drukte verwachte bij amsterdam heb ik maar voor Rotterdam gekozen en vanaf daar de A15 richting Nijmegen om vervolgens bij Gorinchem de A27 op te gaan naar Utrecht om vanaf daar weer normaal de A28 op te gaan.  ;) Maar bedankt voor het mee denken  !-!

dennis (red-devil)

weet iemand of je
een 27 mc bakie
in duitsland mag gebruiken en switserland
want ga volgende week naar switserland heen met nog een stel en hebben dan allebij een bakie in de auto
Red-Devil

Stefan

lag het nu aan mij, of lag gisteren de hele dag het forum eruit...???
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Denk dat het toch aan jou lag. Ik kon er gisteren gewoon op komen  o-)

Tim

Zal wel aan jou hebben gelegen, ik heb gisteren hier gewoon posts kunnen bekijken...
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Michel Veltman

- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Stefan

oja...???
Zie het bericht van Michel V. van net.. ;)

Michel Veltman

ja onze berichten hebben elkaar net gekruist...

goed voor mij weer tijd om verder te gaan met huishoudelijke festiviteiten.. (stofzuigen :D)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Tim

Ja, Michel heeft het over de site en jij over het forum ;) forum werkte wel gewoon ;)
En jij hebt het over de hele dag en michel over alleen de avond ;) (it's all in the details)(al zal ik er ook wel een paar missen)

Stefan

volgens mij heeft Michel het erover dat het forum het NIET deed en de website WEL

Maargoed, lekker belangrijk, we zijn er weer ;)

Tim

Ik heb in ieder geval geen last van gehad en heb gisteren regelmatig ff een blik hier geworpen ;)

Maar zoals je zegt, het boeltje werkt weer ;) that's what matters :D

Stefan

Tim

Als t zonnetje hier ook nog ff gaat schijnen wordt het helemaal leuk ;)

Stefan

dat lijkt me voor hier ook een deftig plan ja.. Y

ondertussen dan maar een beetje moto GP kijken

Tim

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev