Advertenties


Klets maar raak deel 105

Gestart door matthew, 29 april 2009, 22:16:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rick Santbergen

Citaat van: Rogier op 22 mei 2009, 20:03:27
@wrecked gaan ze dat ook vergoeden ? of zeggen ze dat het je eigen verantwoordelijkheid is


Hij gaat de ring betalen en vervangen. Terwijl ik toekijk ;)

Robin

Kijk, dat zijn de betere berichten :) !-!
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rick Santbergen

Citaat van: Rogier op 22 mei 2009, 20:03:27
en ik zit met een dilemma weet niet echt wat voor soort velgen ik onder me auto wil de evo racing velgen vindt ik wel echt mooi maar weet niet of ik ze echt mooi vindt voor onder mijn auto pff echt te erg is dit :(

Ga naar een winkel waar ze die verkopen, en laat de verkoper hem voor de auto houden terwijl je kijk.
Altijd beste methode om in te schatten :)

Rogier

ja dat zou ik inderdaad moeten doen alleen de winkel hier in het dorp heeft veel velgen alleen niet die ik wil ;) en dan zou ik toch een eind reiden misschien maandag maar doen na school weer een goeie rede om eerder na huis te gaan :d

Tim

Zo, ik had ook echt een top dag vandaag  >:(  >:( >:(Reed gisteravond naar huis en begon de motor af en toe wat rare geluiden te maken. Ik naar het huis van m'n ouders (dat was dichtste bij) en aangezien ik vandaag een heen en weertje naar Amsterdam had (en dat niet met de eigen auto wilde doen) meteen de auto van m'n ouders geleend. Vandaag naar de garage gegaan blijkt er geen druppel olie meer in de motor te zitten. Geen waarschuwingslampje dat was gaan branden, ook geen lekkage te vinden best raar aangezien er nog geen half jaar geleden verse olie in is gegooid. >:( >:(

Byebye vakantiegeld, kunnen ze me in ieder geval er niet van betichten dat ik geen geld in de economie pomp ;)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

zozo...
Da's idd ook balen.
En raar dat er helemaal geen olie meer inzit, hoe kan dat dan opeens..??
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

Morgen gaan ze verder kijken, maarjah daar heb ik weinig aan op het moment. Enig waar ik me erg over verbaas is dat er geen lampje is gaan branden.....
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

Nou lekker dan  :x Het zit je wel mee met die Celica zeg  :neen:

Stefan

vreemd idd dat er geen lampje is gaan branden...
Succes iig
ben benieuwd.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

Dit is echt de betrouwbaarste Toyota in NL volgens mij  :neen:

Morgen maar eens informeren hoe dat zit met dat lampje.
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

Hij maakt zijn naam niet echt waar nee >:(
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

De uitzondering die de regel bevestigd dan maar.....
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

matthew

ja dat is balen tim,maar is de motor ook kapot gelopen of is het nog met olie vullen te maken anders moet je toch een afweging gaan maken of het wel de moeite waard is.
Want een motorrevisie kost wel een paar centjes

(bij renault gaan dergelijkelampjes wel branden)

Dirk Kuipers


JanJ

@ Renier......................

Heb jij die standaard speakers nog nodig?...............................'t lukt me niet je te mailen vandaar ff hier!

Gr, Jan.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev