Advertenties


Klets maar raak deel 105

Gestart door matthew, 29 april 2009, 22:16:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Robin

Je foto van je velgen doen het hier niet Rogier ;(
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rogier

ik heb net gekeken robin maar hij doet het wel hoor duurt alleen ff ;) heb trouwens net nog neon buisjes gekocht voor in me kofferbak ff van het weekend kijken of ik een gaatje kan vinden om ze te monteren :)

Joey Voormolen

ik ben ook wle benieuwd waarom kenny de clio weer weg doet?
Lowered M3C GT

Kenny Mattheus

Citaat van: Dirk Kuipers op 12 mei 2009, 18:39:15
En toen stond er opeens een zeer vette clio te koop...
Wat voor auto komt er Kenny? :)
Als de clio weg geraakt toch op zen minst, BMW 650I cabrio, zwart met rood leer en 19" velgen gepolierde rand met zwart hart, maar dan moet k eerst van de clio vanaf natuurlijk
GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR

Kenny Mattheus

Citaat van: Joey Voormolen op 13 mei 2009, 17:13:20
ik ben ook wle benieuwd waarom kenny de clio weer weg doet?

K droom al langer van een 6 hoor, enkel waren ze toen nog niet betaalbaar, toen heb ik voor de clio gekozen, nu kom ik ze in Duitsland voor schappelijke prijzen tegen, dus ja, waarom men kans eens niet wagen.
Iedereen zegt wel van houd diene clio eens bij en zet den BMW uit uwe 'kop', maar zou veel liever in de BMW rond rijden als in de clio, kan je op zen minst met 4 inzitten...
GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR

Joey Voormolen

oke ja je moet doen wat je zelf wilt natuurlijk ik vind de clio 3L in iedergeval een hele gave bak
Ik zou na de megane ook wel een nissan 350 Z willen (misschien dat die er ooit komt voor mijn) :)
Lowered M3C GT

Stefan

Citaat van: Rogier op 12 mei 2009, 18:19:55
wie weet welk merk velgen dit zijn

groetjes

Ze lijken heel erg veel op de velgen die ik vroeger onder mijn coupe had zitten.
Alutec Storm.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

matthew

Kenny ja zonde van de clio dat je hem alweer weg wilt doen maar aan de andere kant als je dan de auto kan kopen die je al langer wilt zeg ik altijd dat je het moet doen,want je leeft maar 1 keer.

matthew


Birt

Van de week de auto apk laten keuren.
Hij is goedgekeurd met aftermarket xenon 6000K in de originele koplampen.
Gezien de berichten hier op het forum heb ik zitten twijfelen om het uittebouwen voor de keuring, maar toch laten zitten als testcase. Voor de zekerheid had ik er al 2 normale pitjes in het dashboard kastje gelegd, maar was dus niet nodig.

Wel was er nog een opmerking van de keuringsmonteur dat er niet meer aan het wiel gecontroleerd mag worden op speling in de rubbers van zowel stuur als ophanging. Dus geen afkeur meer op net niet net wel goede rubbers. Nu moeten ze echt stuk zijn als het afkeur is.
_________________________________________________________________
als het niet wil zoals het moet, dan moet het maar zoals het wel wil.

Tim

Dat Xenon geeft voor zover ik weet ook geen problemen bij de APK, alleen oom agent doet (vanaf 1 mei) wel moeilijk (of kan dat gaan doen) ;)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

John B.

Tsja, ik hoor nou de hele tijd verschillende verhalen.

Maar mag het nou wel, of niet?

Rogier

hhahaha afgelopen week kwam oom agent na me toe was op een parkeerplaats en ik vroeg zo hoe het nou precies zat met het "xenon beleid"  en hij en zijn vrouwlijke collega wisten het helemaal niet ze konden me alleen vertellen wat ik eigenlijk al wist over neon onder de auto en strobo's in de auto;)

en john uit welk jaar komt jou auto ?

groetjes

Benjamin Renon

Het is wel al weer een hele tijd een discussie punt. APK en (dé) wet zijn twee aparte zaken! Zelfde als met ruitfolies. Van de wet mag het maar een bepaald percentage zijn, maar bij APK moet je er makkelijk doorheen kunnen kijken van binnen naar buiten.

Zover ik het weet veranderd er niet echt heel veel m.b.t. de eisen. Zijn hetzelfde als afgelopen jaar/jaren voor de APK.

Dit is een reactie van iemand op het Automaxx forum die de vraag had voorgelegd aan Postbus 51 en dit is het antwoord:
CiteerNiet de datum van 1 mei 2009 is hiervoor bepalend, maar 1 januari 2007. Voertuigen die vóór 1 januari 2007 op kenteken zijn gezet hoeven hieraan niet te voldoen. Voor voertuigen die na 31 december 2006 op kenteken zijn gezet gelden de eisen wel. Het is correct dat de keuringseisen per 1 mei 2009 in genoemde zin worden aangepast, maar de verplichting om voor xenonlampen een speciaal daarvoor bestemd armatuur te hebben geldt in feite al sinds 1 januari 2007.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

John B.

Rogier, mijn wagen komt uit 2004. dus hoef dan nog niet te voldoen aan automatische hoogteregeling en koplampsproeiers!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev