Advertenties


Powerfilter

Gestart door Marius., 27 april 2009, 00:08:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Marius.

Beste Mensen,

Op het moment heb ik een crappy powerfilter erin liggen met twee provosorische aanzuigbuisjes naar beneden voor wat koude lucht.
Nou weet ik dat er kant en klare Cold Air Intake systemen zijn, maar daar betaal je je groen geel en paars aan :q
Is het mogelijk voor een stuk goedkoper zelf met een Green filtertje(setje?) het filter op een redelijke afstand van de motor te plaatsen en ook nog eens me sensoren erin te kunnen drukken?

Mvg
Marius
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

matthew

Om wat voor motor gaat het?

Als het om een 1.6 16v gaat moet je even zoeken hoe Nick mattheaus het heeft gedaan hier was onlangs ook al een topic over.

Marius.

Het gaat om een 2.0 16V '96
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

matthew

dan zou ik het maken net zoals jan van heteren met een green twister (is dat volgens mij)

Marius.

Vind een twister een beetje duur, begin het topic niet voor niets met dat sommige van die sets duur zijn :q
Is dit iets?
http://www.stroevemotorsport.nl/index.php5?page=product&actie=productdetail&cat=30&p=1&productid=72493&plist=1&merk=12&model=258&ff=25

mvg
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Marius.

Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

matthew

Ja kan maar is vrij open in de motorruimte waardoor hij nog veel warme lucht zou pakken of je moet het net als nick mattheaus gaan maken.Verder is green wel een goed merk.

Christian de Vriend

of een vervangingsfilter van green of K&N,een openlucht filter bij de motor,is niet goed voor je prestaties.
Het is mogelijk om bij een 2.0 16v met bochten en slang/buis je filter achter de koplamp/bumper te monteren.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Marius.

bedankt voor alle reacties^^!!

met slangen/buizen monteren weet ik alles van, al een x gedaan bij vorige auto namelijk
was alleen benieuwd of er een soort van kant en klaar setje is waar ik me niet scheel aan betaal.

iig bedankt voor de tips!!
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev