Advertenties


M3 Spiegels beetje hulp als het kan

Gestart door Marius., 24 april 2009, 20:25:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Marius.

Beste Mensen,

Mijn M3 spiegels inclusief adapter platen komen een dezer dagen terug van de spuiter en zou toch graag, als het kan, alles in 1x goed aansluiten. Nou heb ik het forum al afgezocht, maar nooit word er echt geholpen of iets uitgelegd, alleen gokwerk en halve uitleg.
(Hiermee bedoel ik dus dat niemand een definitief antwoord levert, maar meer antwoorden van probeer dit probeer dat, en dan word er niet meer gereageerd welke tip gewerkt heeft...)
Mijn M3 spiegels bezitten 3 draden, zwart, wit en rood. Maar uit me Renault (Megane Coupe Coach '96) komen 9 draden, met veel verschillende kleuren.
Kan iemand me helpen?
(Mijn excuses voor de woordkeuze waardoor er misopvattingen zijn ontstaan)

Mvg
Marius
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

M@ttie

#1
!
Megane coupé 2.0 16v 1998
Laguna 2.0 rxt automaat full options 2000

Dirk Kuipers


rs50jochem

Het beste kun je je probleem even per PM (via de website) voorleggen aan het bestuur.. Die kunnen je wel "helpen"..

Tec.X


Francois

Ja is idd lekker vriendelijk.Als er nu 4 draden aan je spiegel zitten heb ik de juiste kleuren combinaties.

Benjamin Renon

Ik neem aan dat je de electrisch verstelbare spiegels zonder knipperlicht hebt gepakt? Deze kun je helaas niet op een goede manier aansluiten met de drie draden. Deze heb ik ook op mijn auto zitten, maar het goed verstellen lukt mij niet. Dus eigenlijk had je beter de 4 draads kunnen pakken. Misschien dat ik strax nog een foto kan maken hoe het erbij mij uitziet misschien dat je er wat aan kan hebben.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Marius.

jullie kunnen ook niet echt lezen of wel?
kbedoel helemaal nix onvriendelijk?:S

Kheb echt bijna letterlijk het hele forum afgezocht, en het enige wat ik te weten ben gekomen is dat mensen doormeten, ok meschien had ik verkeerde woordkeuze, maar bedoelde nix onvriendelijk, vroeg gewoon om hulp.
Benjamin, bedankt voor de wel gewone reactie!

gr
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Benjamin Renon

Niets ten nadele van jou, maar wij kunnen niet weten wat je bedoelt. Jij weet wat je wilt vragen en bedoelt het goed, maar soms KAN het "anders" overkomen als je het als buitenstaander leest. (Zie dat je je tekst had aangepast, dus nu moet het duidelijk zijn voor iedereen.)

Ik moet zometeen even weg, als ik terug ben maak ik ff foto's.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

M@ttie

Op de originele spiegel verstelling zitten bij mij ook gewoon 3 draden, ik probeer net op renault NET te komen om een schema voor je op te zoeken maar de website is down.
Ik zal het vanmiddag nog eens proberen.
Megane coupé 2.0 16v 1998
Laguna 2.0 rxt automaat full options 2000

Marius.

#10
Benjamin, hartstikke bedankt zou heel tof zijn!
@ Mattie, heb zelf ook paar keer sites gezocht met schema's maar kon ze niet vinden, zou het tof vinden als je iets van een schema zou kunnen sturen!
En ik heb zoveel draden denk ik omdat ik de spiegel uit elkaar had gehaald waar de temp sensor zit, en meschien heb ik ook wel spiegelverwarming? weet het eigenlijk niet, mjah dan zit je zo aan 9 draden.

even off topic, wat ik mij afvroeg en zo gauw niet kon vinden.
hoe plaats je een plaatj bij je nick op het forum?
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

M@ttie

Je kan zien of je spiegelverwarming hebt dan gaan er 2 draadjes naar je spiegelglas toe, bij een megane oranje en bruin meen ik...

voor een plaatje bij je naam te zetten moet je volgens mij lid zijn van de RMC club...
Megane coupé 2.0 16v 1998
Laguna 2.0 rxt automaat full options 2000

Benjamin Renon

Op de volgende link staan de foto's http://www.mijnalbum.nl/Album=WIAMS7GP

Hoop dat je hier wat aan hebt.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

rene1969

Als je op marktplaats kijkt worden er werkplaatshandboeken verkocht in boekvorm en op cd.
Dit heeft mij al 3000 euro aan kosten bespaard. Alle elektrische schema's staan er op.  !-!

Marius.

allemaal hartelijk dank, denk dat het zo wel gaat lukken!
Rene bedankt voor de tip, zal eens kijken

Groeten
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev