Advertenties


gezocht stuurapparaat megane coupe 2.0 16v ide

Gestart door shashi, 23 april 2009, 16:46:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

shashi

hallo mensen

na lange tijd in de garage gestaan te hebben , is er eindelijk ondekt wat het probleem met mijn auto is.

de stuurapparaat ook wel rekeneenheid genoemd is defect.

ik heb het al op de onderdelellijn geplaatst, als iemand nog een idee heeft , hoor ik het graag ...

het gaat om een renault megane coupe 2.0 16v ide dynamic bouwjaar 2000

m.v.g
shashi

M@ttie

Zal je nieuw aan moeten schaffen want de startvergrendelings code zit er in , dus bij tweedehands zit je dan met een probleem!!
Bij sommige modellen kan je met de code van de originele auto de eenheid wissen en dan in een andere zetten, maar weet niet of dat bij een IDE ook zo kan eigenlijk!!
Megane coupé 2.0 16v 1998
Laguna 2.0 rxt automaat full options 2000


M@ttie

@ subzero , actronics is zeker een goede hun hebben ook mijn startblokkering uit mijn computer gechipt alleen kost een gebruikte computer en het uitchippen van de startblok net zoveel als een nieuwe computer.

Wel kan je over wegen om door hun je oude computer te laten repareren, ze hebben daar ook de nodige test apparatuur voor...

Ik kan ze je ten zeerste aanbevelen voor alles wat ecu/computers/instrumenten panelen/ massameters te maken heeft...
Megane coupé 2.0 16v 1998
Laguna 2.0 rxt automaat full options 2000

subzero

#4
Vreemd dat een gebruikte ecu net zoveel kost als een nieuwe,maar goed,het zij zo.

We duimen voor shashi dat de reparatieprijsvraag mag meevallen.  !-!

M@ttie

Dat zeg ik niet ik zeg dat een nieuwe net zo duur is als een gebruikte, alleen moet bij de gebruikte de startblokkering er af gehaald worden en dat kost ongeveer 200 euro, en als je dan een gebruikte computer koopt voor 200/250 euro dan ben je toch ook alweer 450 euro kwijt!!
Megane coupé 2.0 16v 1998
Laguna 2.0 rxt automaat full options 2000

shashi

hallo heren dank je wel voor jullie reacties ..

ik heb mijn auto bij het garage speedy nederland staan, heb met hun afgesproken dat ik geen man uren hoef te betalen,dit
omdat mijn auto al zo lang in de garage staat , dus dat scheelt gelukkig nog.

is toevallig dat m'n broer voor een paar weekjes naar parijs moet voor z'n werk. wil kijken of ik het daar 2de hands kan bestellen,dit vooral
omdat er zo weinig 2.0 ide zijn gemaakt .

maar moet nog wel eerst uitzoeken of ik wel een 2de hands erin kan plaatsen.

en dat www.actronics.nl/ is wel een goede tip,ga ik ook nog achteraan..

grt shashi










M@ttie

Waarschijnlijk kan AC-tronics ook je oude stuurapparaat repareren!!! Ze hebben ook test apparatuur om heb te belasten en te testen!!! FF bellen naar die mannen maandag en ff vragen..
Megane coupé 2.0 16v 1998
Laguna 2.0 rxt automaat full options 2000

shashi



ik heb net actronics gesproken ,het kost me 300 euro ex-btw om te laten repareren.

en hij zei ook hetzelfde over 2de hands derin plaatsen,dat je een conflict krijgt met de startblokkering.

dus het word of een nieuwe plaatsen of deze laten repareren.  :?

grt shashi


M@ttie

deze laten repareren lijkt mij de beste optie en dat is denk ik ook de goedkoopste... Y
Megane coupé 2.0 16v 1998
Laguna 2.0 rxt automaat full options 2000

shashi


m'n garage gaat maandag kontakt opnemen met actronics, want het moet ook via een garage gaan blijkbaar ..

dus nog effe afwachten voor mij ..  !-!

word vervolgt..


M@ttie

Je kan op de site een reparatie formulier invullen en dan wijst de rest zich van zelf...
Megane coupé 2.0 16v 1998
Laguna 2.0 rxt automaat full options 2000

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev