Advertenties


Hendel richtingsaanwijzer

Gestart door DHL, 22 april 2009, 18:10:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DHL

M'n hendel van de richtingsaanwijzers keert niet terug als je hem vasthoudt zonder doorklikken jE weet wel, als je gewoon van vak wil veranderen of zo. Heb het enkel bij links en als je hem echt klikt slaat ie wel af...
Nieuwe hendel kopen? Is die duur?

wensel

Ik ga dit weekend mijn RAWhendel vervangen! ik ga namelijk mistlampen inbouwen dus heb ook en RAWaanwijzer met mistlampen voor functie nodig!

Als je die andere wilt overnemen is dit mogelijk (is dus eentje zonder mistlampen voor functie)
- Megane 1 Phase 2 Cabrio - 2001 - EURO2000 - 1.6 16v - LPG G3 Eurogas -

DHL

Heel vriendelijk van je, maar er zitten origineel mistlichten vooraan op....Bedankt toch ;)

wensel

Ik kan s voor je kijken op de sloop
maar ik weet niet hoelang zoiets gaat duren.

Ik had vanmiddag het geluk dat er net een schade coupe werd binnengebracht
- Megane 1 Phase 2 Cabrio - 2001 - EURO2000 - 1.6 16v - LPG G3 Eurogas -

subzero

#4
@DHL als je hem zelf vervangt zal je bij de plaatselijke onderdelenshop ongeveer € 100 kwijt zijn denk ik.

Een voorbeeld: klik

Of misschien op ebay goedkoper te vinden??

DHL

Ja d'as niet echt goedkoop he... Zal eens kijken in de garage, heb gezien dat er een coupe en een berline staan met ongeval...
Ga geen 100 Euro's geven voor zo'n klein probleem he :D

subzero

Tja, 100 euro = kleingeld geworden  ;(

matthew

ja schakelaar is dan stuk en kost ongeveer inderdaad 100 euro en als alles verder naar behoren werkt is het even aan jezelf wat je wilt doen,als die bij een schade auto goed is en je mag hem daar voor weinig uithalen dan doen natuurlijk.

DHL

Zal wel voor schadewagen gaan en met de overschot iets leukers doen !-!

matthew


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev