Advertenties


penbobine

Gestart door herbert, 20 april 2009, 18:44:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

herbert

 ik had 2 penbobines kapot,en bij de renault hebben ze de bobines voor garantie vervangen.
de monteur zei dat renault de penbobine gratie vervangt als de auto niet ouder is als 5 jaar op kenteken. dat wou ik meedelen.

rs50jochem


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

M@ttie

bespaar je toch weer ff 125 euro....lekker hoor... :9~
Megane coupé 2.0 16v 1998
Laguna 2.0 rxt automaat full options 2000

Marc H.

Klopt, had hetzelfde toen mijn auto 4 jaar was en 70.000 km op de teller. 3 bobines kapot. Op kosten van Renault vervangen, de vierde bobine heb ik zelf betaald. Wil niet over een half jaar weer bij de garage staan voor dit probleem.

matthew

wat herbert zegt is niet helemaal waar,dit ligt ook aan je kilometerstand,of je auto dealer onderhouden is en je krrijgt er maximaal 3 vergoed 1tje is dan voor je zelf en de ots mededeling moet op je auto zitten.

otis

Hoe weet je welke penbobine defect is?

matthew

Door 1 voor 1 de stekker van de injector af te halen.(dus niet de bobine).

Anders uitlezen en staat het ook aangegeven.

Je kunt niet altijd even makkelijk bij de stekker van de injector, dan zou ik gewoon beginnen met 1 bobine vervangen en geen verschil, dan naar de volgende gaan.

michael360

makkelijker is alle 4 de bobine`s los schroeven en dan 1 voor 1 op tillen en dan merk je aan het
lopen van je motor wel welke bobine niet mee loopt,tevens kun je kijken wanneer je hem optilt
of hij aan de zijkant doorslaat,indien hij doorslaat zal hij binnenkort ook wel sneuvelen

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev