Advertenties

ACT reactie's op de projecten topics deel 27

Gestart door matthew, 19 april 2009, 12:22:07

Vorige topic - Volgende topic

Marius.

@ Dennis, super bakkie echt!!
Vertel vrienden bijna dagelijks over de - in mijn ogen - vetste auto van de RMC club!!
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

(koltieboy) Dennis Kolthof

Iedereen bedankt voor de positieve reacties :)

@ Marius
bedankt voel me vereerd (A) maar ik moet eerlijk zegge dat ik dat niet zo zie hoor!
Er zijn megane's bij die ik zelf net iets mooier vind.. maar het is wel leuk om te horen ;)

Marius.

Benjamin, ben benieuwd!
Laat die fotos maar komen zodra hij er is^^

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

matthew

Meganez

@Dirk,

Ik kom hier niet zo vaak meer, alleen af en toe nog om te kijken hoe het met de echte motorische tuning projecten staat, en dan voornamelijk om jou topic te volgen. Was alweer een paar maanden niet geweest, en wat zie ik, weer heel dat blok uit elkaar  8)7

Echt respect dat je het vol houd om weer zo'n zelfde project in te stappen terwijl je de tegenslagen al kent.

Daarnaast is het natuurlijk uniek wat je hebt en krijgt, alleen het geld en de tijd die je er in moet steken is natuurlijk ook extreem. Ik vond mijn megane 2,5 jaar geleden al te langzaam en heb de stap gemaakt naar een andere auto waar een turbo al op zat. Met slechts 2000 euro aan motorische tuning heb je dan wel zoiets zonder dat het echt moeite kost:  
http://www.youtube.com/watch?v=PYqB_h8r4BY

Dirk Kuipers

Hehe! Ja, dat wil ook wel.. :)
Ik heb er echt voor gekozen iets speciaals te maken. Financieel kan het natuurlijk niet uit, je moet het wiel voor 1 auto uitvinden terwijl een leverancier dit voor 1000'den auto's doet.

Leuk filmpje hoor!
Een vriend van mij heeft ook een seat en heeft hem laten chippen.. Dat is ook al een vrij rap bakkie..

Leuk om te horen dat je mijn topic volgt! Dat is toch extra motivatie dat topic nog bij te houden..

Marius.

Zijn wel meer mensen die jou topic volgen :q
waaronder ik :)
vind alles heel interessant en kan er wellicht ideeen uithalen :)

matthew

Lammert

tuning is an art

Meganez

Citaat van: Dirk Kuipers op 14 juli 2009, 18:34:46
Hehe! Ja, dat wil ook wel.. :)
Ik heb er echt voor gekozen iets speciaals te maken. Financieel kan het natuurlijk niet uit, je moet het wiel voor 1 auto uitvinden terwijl een leverancier dit voor 1000'den auto's doet.

Leuk filmpje hoor!
Een vriend van mij heeft ook een seat en heeft hem laten chippen.. Dat is ook al een vrij rap bakkie..

Leuk om te horen dat je mijn topic volgt! Dat is toch extra motivatie dat topic nog bij te houden..

Ben ook zeker benieuwd wat je er nu straks uit weet te persen. Neem aan dat je hem dan ook wel een keertje laat rollen..
En om mijn FR op 250 pk te brengen is er natuurlijk wel iets meer aangepast als alleen de chip, maar heb geluk gehad doordat ik stage heb gelopen bij een tuningsbedrijf.

Dirk Kuipers

Je haalt 250 pk uit je auto nu? En hoeveel koppel als ik vragen mag?
Een FR, wat is dat precies voor motor? (zit niet zo in de seat motoren) :)

matthew

Is volgens mij een 1.8 20v turbo motor en die zijn standaard met 150pk of met 180pk gemaakt.

Robin

Nieuwe type FR is volgens mij idd een 1.8 20VT met 150PK
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Robin

goed om te horen en te zien dat je auto weer gemaakt is peter :) staat er weer mooi bij !-!
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev