Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] Deel 33

Gestart door matthew, 19 april 2009, 12:10:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mike R.

Kijk eens aan, bedankt heren.  _o_
Tevens bedankt voor de complimentjes.  ;)
Renault Megane Coupe PH1 - 2.0 16v "Williams" 150pk

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Mele

Achterlichten gespoten, het kunstof eromheen word meegenomen als de auto over een maandje of 2 naar de spuiter gaat voor wat plekjes hier en daar.

Voor:


Na:


En ook nog witte pinkers aan de zijkanten geplaatst..

Greetz..

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

drbiqs

Citaat van: John B. op 16 juni 2009, 20:20:40
@ drbisq: gebruik je orginele schijven en blokken, of speciale?
ik heb de sport schijven en blokken van autoparts genomen.
http://www.autopartsonline.nl/nl/index.php?show=artikelen&id=94
meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

Mike R.

Past er een stuk beter bij zo bij dat rood Mele, goede inzet.  :)
Renault Megane Coupe PH1 - 2.0 16v "Williams" 150pk

Rogier

eigenlijk heb ik het niet gekocht maar gekregen bij de renault dealer een setje zwarte showplaten met de tekst coupe en ga bij de dealer een laguna onderlip bestellen is daar goedkoper dan bij een tuningshop

en een goeie verbetering mele staat beter bij je kleur trouwens je auto glimt aardig :d

groetjes

Mele

Tnx guys! Als de auto weer loopt gaat hij naar de spuiter, en daarna ga ik hem even flink poetsen! (een van mijn grote hobbys)

@Rogier, wat kost de onderlip bij een tuningsshop dan?

Dennis Postma

Citaat van: Mele op 17 juni 2009, 22:18:53
Achterlichten gespoten, het kunstof eromheen word meegenomen als de auto over een maandje of 2 naar de spuiter gaat voor wat plekjes hier en daar.

Voor:


Na:


En ook nog witte pinkers aan de zijkanten geplaatst..

Greetz..

Ziet er goed uit  !-!

Joey Voormolen

op de sloop kosten die laguna lipjes ook niet duur 10 euro & ik was voorzien ;)
Lowered M3C GT

Rogier

oh serieus dan moet ik daar ook maar is ff gaan kijken of ik er 1 kan vinden bij de dealer kost hij 105 euro ;)
thanx voor de tip joey ik heb al een spuiter gevonden die het voor niet veel geld wilt spuiten :)

trouwens heb net racegaas en een pendaal setje gekocht ga proberen om ze van het weekend te monteren
jullie zien het wel verschijnen als het zover is

groetjes

Joey Voormolen

Ik heb waarschynelijk binnekort ook weer wat nieuws even kijken of het nog doorgaat aangezien ik het ver moet halen o-)
Lowered M3C GT

Mele

Rogier, dan heb jij een hele dure dealer!

Heb even bij ons in EVA (onderdelenprogr. renault) gekeken, 75 euro ben je de man.

Maar ik ga binnenkort ook wel even naar de sloop, is mij te veel voor wat plastic.

Mike R.

Citaat van: Joey Voormolen op 18 juni 2009, 16:58:29
Ik heb waarschynelijk binnekort ook weer wat nieuws even kijken of het nog doorgaat aangezien ik het ver moet halen o-)

Ik denk dat ik het weet. ;)
Moet je ook meteen even het knopje vervangen waarmee je de stoel naar voren klapt zoals ik het op de foto zag. ;)

Ben benieuwd wat de prijs zal worden, ik ben afgehaakt, maar de vraagprijs lag nog ruim boven je huidige bod.
Renault Megane Coupe PH1 - 2.0 16v "Williams" 150pk

paikey

Denk idd dat je het met zo'n bod niet gaat redde kerel.......
en wat mike zegt....jmmr dat da knopje eraf is.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev