Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] Deel 33

Gestart door matthew, 19 april 2009, 12:10:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Benjamin Renon

@ Rogier: dan moet je wel de complete set kopen. ;) Dit is slechts een onderdeel van de wide-body.
Hier heb ik een paar jaar terug ook voor zitten kijken, maar uiteindelijk niet gedaan.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rogier

hmm das bale zeg toch bedankt benjamin anders had ik straks iets besteld waarbij het eindresultaat dan vies tegen gaat vallen

groetjes

eliatuning

bedankt bart
staan er goed op, maar had liever een maatje of twee groter gehad
breedte van de banden zijn goed en de ET-waarde van de velgen
rather low and slow than high and fast

freek

net nieuw voorraam in de auto gekregen. ze hadden mijn auto bekocheld met steentjes waardoor er een barst in he traam was gekomen. en moest er maar even een nieuwe in:)

niet echt tuning maar toch wat nieuws  ;)
only men of stihl

Rogier

vandaag neon in me kofferbak geplaatst is niet veel maar wel een verbetering ;)


Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Joey Voormolen

hehe eindelijk me booskijkers terug ong 4 weken geleden bij de spuiter gebracht. Ze zijn nu pas klaar en zitten er dan eindelijk nu op.
Zal van de week er een fotoje van maken. :)
Lowered M3C GT

JanJ

#97
@ Joey,

Maakt het weer wat completer.......... !-! .

Wetende dat jij ook uit Spijkenisse komt..................heb jij misschien een goed spuitadresje voor mij in de buurt. Ik wil binnenkort ook de CC even onderhanden laten nemen hier  8) .

Gr, Jan.

Joey Voormolen

heey janj ja weet wel een goeie spuiter maar hij kan slecht zijn afspraken na komen
als je wilt weten waar ik het heb laten spuiten hoor ik het wel. en hij is niet zo duur
Lowered M3C GT

paikey

Vandaag ook een middagje aan het knutselen geweest met papa

Oud:


Nieuwe:

Dennis Postma


JanJ

Citaat van: Joey Voormolen op 16 mei 2009, 14:20:28
heey janj ja weet wel een goeie spuiter maar hij kan slecht zijn afspraken na komen
als je wilt weten waar ik het heb laten spuiten hoor ik het wel. en hij is niet zo duur

Volgende week als ik weer in Nederland ben (met waarschijnlijk een RS-voorbumper) zal ik proberen contact op te nemen.

Tnx.............Gr, Jan.

Rogier


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev