Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] Deel 33

Gestart door matthew, 19 april 2009, 12:10:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tim

***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

djo231

Lol heb een powerfilter gekocht en gemonteerd :D zeer mooi geluidje

Tim

Vandaag andere motor besteld, wordt woensdag geleverd en dan monteren.
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

€ 2.000  ;( (is een 2e handsie met 47.000 km op de teller)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

Aardig knaken... ;(
Dan heb je een complete motor dus met alles erop en eraan.
Moet je alles zelf betalen, of zit er nog coulance bij o.i.d.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

De uren (a 63,50 ex btw) van de vorige reparatie worden in mindering gebracht op deze wissel.
Wat er allemaal bij zit weet ik niet, gaat voornamelijk om het onderblok dacht ik. Rest is nog te gebruiken van het huidige ding ;)
Overigens was de duurste die ik gevonden heb 3500 maar aangezien die auto toch weggaat had ik daar ff geen zin in, ding moet het doen (voor een paar maandjes) ;)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

djo231

Tim ik weet niet of het om een Megane motor gaat maar dan heb ik nog wel een goed adresje voor je, splinternieuw en fabrieksgarantie (http://www.mbhservice.nl/) kijk zelf maar even op de site :) ziet er wel vertrouwend uit maarja, wie weet helpt het je beter :) succes iig ;)

Tim

thnx voor het meedenken !-! , maar het gaat/ging om een Toyota motor :) en ben inmiddels voorzien.
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

djo231

Oke, ja ik dacht wie weet, is misschien wel iets voor hem, maar is het die celica? Had bijna mijn Renault ervoor ingeruild met flinke bijbetaling natuurlijk maar, werk net verkocht onder mijn neus door :(

matthew

Dat is dan niet erg dat hij berkocht is loopt alleen maar kapot en renault niet(geintje Tim).

Ja dat kost knaken zo'n blokkie,nou hopen dat die het dadelijk wel weer lekker en goed doet.

Tim

Niet alle Celica's zijn maandagochtend modelletjes zoals dat apparaat van mij ;) Ken er meer dan genoeg die geen problemen hebben :) (Alleen heb ik de pech dat ik de uitzondering ben op de regel bevestigd dat Toyota's goede auto's zijn)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev