Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] Deel 33

Gestart door matthew, 19 april 2009, 12:10:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

matthew

Nou Joey zou wel mooi zijn dat maakt em net helemaal af als ik denk te weten wat het is.

En ik denk dat ze voor 105 euro voor sjors een espace3 onderlip hebben opgezocht.

Joey Voormolen

ja maar kan niet aan een busje komen om het op te halen. & het is een aardig stukje rijden.
Lowered M3C GT

Rogier

ze hebben na de laguna fase 1 uit 1994/1995 gekeken ik ga vanmiddag ff op een sloop kijken misschien ligt daar nog een nette ;)

Tim

Nog niet gekocht maar staat wel op de planning om aan te schaffen.....



een andere motor (want de huidige heeft de geest gegeven)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Robin

Motor in de zin van de motor van je Celica? Of een motorfiets? :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Dennis Postma

Frees toch dat ie de celica bedoeld. Naar mijn weten heeft Tim geen motorfiets  :neen: ;)

@Tim, het zit je toch ook echt totaal niet mee he met die auto  l-

Tim

Het is idd voor de Celica. Juist omdat het me niet mee zit gaat ie na de motorwissel ook weg (auto is nu lastig in te ruilen), er zal iets minder sportiefs voor terugkomen wat merken jullie tzt wel :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma


Tim

nieuwe model Ibiza/Fiesta/Polo daar gaat mijn voorkeur nu naar uit, maar zo ook nog wat anders kunnen worden :D
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

freek

drie jaar geleden zocht ik ook een laguna of espace lip. en indd bij een dealer zeg maar moest ik meer dan 100 euro neerleggen
only men of stihl

Dennis Postma

@Tim, Ibiza of Polo lijkt me niet verkeerd. Ben zelf niet zo wild van Ford  :neen:

Stefan

Nog nooit zo'n slechte toyota meegemaakt zeg........
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

Ik ook niet :) maar laten we het nu weer hebben over leuke dingen aanschaffen/monteren op je auto :D
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma


matthew

Dat is balen voor je Tim,hieruit moet je toch gaan opmaken dat je er niet meer onderuit kan en een MEGANE moet gaan kopen.

Dit zijn echt bere auto's!!!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev