Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] Deel 33

Gestart door matthew, 19 april 2009, 12:10:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Robin

Netjes Peter! :)

Ikzelf heb niets nieuws gemonteerd, maar wel in overleg voor een nieuwe megane :) :)





Op wat cosmetische "schade" issie verder prima :)

Kent iemand deze auto?
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Dirk Kuipers

Hij komt me wel bekend voor.. Die uitlaten kan ik me zo nog wel herinneren..
Zou best eens van een oud clublid/forumlid geweest kunnen zijn?

paikey

volgens mijn isty pas ingevoer zo aan het kenteken te zien.....

Laurens Klein

hij is pas net in NL ingevoerd. Waar komt hij vandaan? Belgie, frankrijk?

Robin

Auto is idd nog niet zo lang in nederland.. Ingevoerd door de eigenaar voor degene die hem nu heeft..

Auto komt uit België :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Laurens Klein

Ze doen hem niet voor niks beide weg. Hij staat nu miss 2/3 maanden op kenteken in Nederland en jij zou dan de 3e eigenaar worden. Vind ik erg vreemd.

Rogier

is het belgische kenteken misschien ook bekent ? dan kan misschien de forumleden uit belgie eens op kenteken kijken hoe vaak die al verkocht is ;)

persoonlijk zou ik die auto laten staan

groetjes

DHL

#112
In Belgie kan je dat niet echt nagaan. Kenteken blijft bij eigenaar, niet bij auto. Misschien is 't ie zo slecht niet en heeft men hem ingevoerd om er iets aan te verdienen. En.... de automobielkeuring is bij jullie veel soepeler, waarschijnlijk raakt de wagen in Belgie niet meer door de keuring door die tuning. Hier mag dat allemaal niet. En ten tweede gaat zo'n wagen in Nederland gewoon veel meer geld. Het is een benzinewagen en hier moeten 90 procent van de rijders een diesel hebben...
Denk dat men vooral bij de keuring de oorzaak moet zoeken van de invoer naar Nederland.

Robin

Hm, de reden van de 2e verkoop is omdat een vriendin van me (van wie de auto nu is) zo goed als nooit met de kap open rijd, en liever een normale coupe heeft :P

Ik ga eerst met de auto ff langs een garage om te laten checken voor de zekerheid :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Mike R.

Zoals aangekondigd kon ik zaterdag mijn nieuwe wielen ophalen en monteren. De keuze is gevallen op een setje Tomason TN1 met Uniroyal 205/40/ZR17 eromheen. Hij staat wat hoger, maar ik zet binnenkort eerst de side-skirts en v-style achterbumper erop, dan bepaal ik wel of ie nog wat moet zakken, ik denk echter dat ik hem wel zo laat, vind hem netjes zo.

Voor (14") en na (17"):



Renault Megane Coupe PH1 - 2.0 16v "Williams" 150pk

Rogier

zeer nette velgen staat een stuk sportiever ;) en zakken kan altijd nog al zal het misschien toch net  iets mooier eruit zien maar dat is mijn mening hoor :)

groetjes

Joey Voormolen

rogier ik deel met jou deze mening haha
Maar laat het wel aan hem over mooie velgen trouwens !-!
Lowered M3C GT

Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

matthew


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev