Advertenties


Formule 1 deel 16

Gestart door matthew, 13 april 2009, 03:36:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Benjamin Renon

In aanhaking op bovenstaande over Ferrari

CiteerFerrari niet akkoord met bevestiging FIA
12 juni 2009


Ferrari heeft laten weten volgend jaar niet mee te doen aan de Formule 1, mist er aan de voorwaarden die zij bij haar inschrijving stelde, wordt voldaan. Zo heeft de Italiaanse renstal in een verklaring laten weten. De internationale autosportbond FIA bevestigde Ferrari eerder vandaag als deelnemer aan het seizoen 2010.

"Ferrari neemt niet deel aan het seizoen 2010, tot er aan de voorwaarden die we aan onze inschrijvingen hebben gesteld, is voldaan", liet het team weten. "Ferrari heeft zich op 29 mei onder bepaalde voorwaarden ingeschreven voor het seizoen 2010 en tot op heden is er nog niet aan die voorwaarden voldaan. Ondanks dat we de FIA hebben laten weten dat ze ons niet op de lijst moeten zetten als er niet aan de voorwaarden is voldaan, heeft de FIA toch besloten ons als onvoorwaardelijke deelnemer op de lijst te zetten. Om elke twijfel nog maar eens weg te nemen: Ferrari doet niet mee aan het seizoen 2010 onder de regels die de FIA tegen onze afspraken in, heeft ingevoerd."
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Klaas

ik ga naar de nurnbergring 12 juli.. en inderdaad toegangsprijsjes zijn niet goedkoop.. we gaan met z'n vieren.. dat is dan 169E x 4 = en overnachtingen enzo...reken dus maar 250E per persoon..

Ach het word mijn eerste keer... en eens moet je er geweest zijn denk ik.. zeker nu die grote teams nog rijden.. maar vind echt wel duur (denk dat dus ook bij 1x blijft  ;))

Michel Veltman

goedkoop is het zeker niet maar trust me...de 1e x heb je geheid kippenvel Y
(heb ik elke x als ze voor eerst langskomen...en heb toch al aardig stapeltje races mee mogen maken ;))

tip v/d week -> oordopjes... (wel nodig in algemeen)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Stefan

Ja, de 1e keer maakt het het meeste indruk.
Maar ook iedere keer daarna blijft het steeds weer opnieuw een ervaring.
Oordopjes is idd een aanrader.
In het begin is het wel lekker om te blijven luisteren zonder oordopjes, maar op den duur wordt je er toch wel een beetje geschift van.. Y :)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

#154
Citaat van: Klaas op 12 juni 2009, 16:03:40
ik ga naar de nurnbergring 12 juli.. en inderdaad toegangsprijsjes zijn niet goedkoop.. we gaan met z'n vieren.. dat is dan 169E x 4 = en overnachtingen enzo...reken dus maar 250E per persoon..

Ach het word mijn eerste keer... en eens moet je er geweest zijn denk ik.. zeker nu die grote teams nog rijden.. maar vind echt wel duur (denk dat dus ook bij 1x blijft  ;))

Ik sluit mij helemaal aan bij de reactie hier voor. Die 1e keer weet je niet wat je hoort, zoals als Michel ook beschijft, de 1e keer heb je gewoon kippenvel op je armen. Ben zelf diverse malen met Michel en Tim naar de F1 geweest en elke keer is weer een bijzonder moment als de bolides voor de 1e maal voorbij komen.

Verder weet ik niet welke plaatsen je hebt? Maar wij waren bij de 2007 editie van de GP op de Nurburgring en toen was het behoorlijk vochtig  ;) Dus houd even de voorspellingen een beetje in de peiling maar het is zo wie zo niet verkeerd om een paraplu mee te nemen. Zelfs bij zonnig weer kan dat prettig zijn zodat je'm gebruikt als parasol. Heb zelf die fout ook een keer gemaakt door m niet mee te nemen en had bij de GP op Hockenheim 2005 bijna een zonnesteek te pakken  8)7

Om even te laten zien hoe het kan zijn bij de Nurburgring heb ik hier een filmpje voor je die ik des tijds zelf gemaakt heb:

http://www.youtube.com/watch?v=CtUjdijjx5c

John B.

Heb vroeger wel eens op zandvoort gestaan bij de demo's van Ferrari en Williams, en volgens mij ook nog wat andere wagens ( waaronder een Espace F1 en Transit F1 :P) maar als ze daar met 250 op het rechte stuk voorbij komen, zit je er nog een stuk dichter bij, slecht voor je oren, dat wel, maar het gevoel in je maag, echt bizar!

@ Dennis: heb je dat met statief gefilmd?

Dennis Postma

Sommige momenten wel en sommige niet. Helaas is de kwaliteit van dat filmpje er niet hele erg op voor uit gegaan door het op youtube te zetten  l-

Tim

Ik sluit me geheel bij Michel, Stefan en Dennis aan:)

Niet helemaal F1 maar wel motorsport, mensen vandaag toevallig de MotoGP race gezien? Die laatste ronde was wel vet (is ook de enige ronde die ik heb gezien, op youtube.
youtube)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Klaas

Bedankt voor de tips.. mijn broertje en pa waren er in 2007 ook bij (redelijk nat toen ja  8)7 ), ik zit in de scherpe haarspeldbocht.. (ik dacht bocht 7)

Ik ben benieuwd wat ik er van vind! denk wel heel erg vet.. ik laat het jullie weten  !-!

Dennis Postma

Oh dan heb je een mooi plekje. Die hairpin zaten wij dus ook in 2007 wat wel te zien is op het filmpje. Have fun  !-!

John B.

#160
Citaat van: Tim op 14 juni 2009, 21:40:21
Ik sluit me geheel bij Michel, Stefan en Dennis aan:)

Niet helemaal F1 maar wel motorsport, mensen vandaag toevallig de MotoGP race gezien? Die laatste ronde was wel vet (is ook de enige ronde die ik heb gezien, op youtube.
youtube)




Ik kan de video niet bekijken trouwens.


Scheen dat in 125cc ook nog een kleine blunder was begaan door de leidende coureur!

Zie onderstaand filmpje:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/wSA4sK32d70&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/wSA4sK32d70&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Dennis Postma

#161
Oef, dat is heel zuur  :x

Dat gebeurde Bjorn Wirdheim ook een aantal jaartjes geleden tijdens de F3000 race in manaco. De race werd toen uiteindelijk gewonnen door Nicolas Kiesa  :D

http://www.youtube.com/watch?v=6R43mBWirio

Tim

Alleen Wirdheim deed het in de laatste ronde, die gozer in de 125cc stopte een hele ronde te vroeg :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***


John B.

Citaat van: Dennis Postma op 15 juni 2009, 13:51:28
Oef, dat is heel zuur  :x

Dat gebeurde Bjorn Wirdheim ook een aantal jaartjes geleden tijdens de F3000 race in manaco. De race werd toen uiteindelijk gewonnen door Nicolas Kiesa  :D

http://www.youtube.com/watch?v=6R43mBWirio


Van Wirdheim hebben we weinig meer gehoord, Kiesa heeft toch nog bij Minardi gereden?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev