Advertenties


Formule 1 deel 16

Gestart door matthew, 13 april 2009, 03:36:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tim

Als er een hoop kijkers zouden verdwijnen worden de toegangskaarten misschien wat betaalbaarder, € 150 voor een kaartje is toch een flinke klap met geld ;)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

Wel als je daarnaast ook nog eens Toyota rijd  :q

Stefan

 :D :D

Da's flauw Dennis... :q
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

Ook voor mensen die geen Toyota kunnen rijden is € 150 veel geld ;)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

t begint een beetje eentonig te worden zo langzamerhand.. 8)7

07 jun 2009, Istanbul Otodrom, Istanbul
afstand: 309.396 km (58 ronden van 5.338 km)


Coureur Nat Nr Team Tijd/Achter
1 Jenson Button ENG 20 Brawn - Mercedes 1.26.24,848
2 Mark Webber AUS 14 RedBull - Renault + 6,714
3 Sebastian Vettel DUI 15 RedBull - Renault + 7,461
4 Jarno Trulli ITA 9 Toyota + 27,843
5 Nico Rosberg DUI 16 Williams - Toyota + 31,539
6 Felipe Massa BRA 3 Ferrari + 39,996
7 Robert Kubica POL 5 BMW Sauber + 46,246
8 Timo Glock DUI 10 Toyota + 46,959
9 Kimi Räikkönen FIN 4 Ferrari + 50,246
10 Fernando Alonso SPA 7 Renault + 1.02,420
11 Nick Heidfeld DUI 6 BMW Sauber + 1.04,327
12 Kazuki Nakajima JAP 17 Williams - Toyota + 1.06,376
13 Lewis Hamilton ENG 1 McLaren - Mercedes + 1.20,454
14 Heikki Kovalainen FIN 2 McLaren - Mercedes +  1 ronde
15 Sebastien Buemi ZWI 12 Toro Rosso - Ferrari +  1 ronde
16 Nelsinho Piquet BRA 8 Renault +  1 ronde
17 Adrian Sutil DUI 18 Force India - Mercedes +  1 ronde
18 Sebastien Bourdais FRA 11 Toro Rosso - Ferrari +  1 ronde
r Rubens Barrichello BRA 21 Brawn - Mercedes + 11 ronden
r Giancarlo Fisichella ITA 19 Force India - Mercedes + 54 ronden
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Citaat van: Dennis Postma op  7 juni 2009, 11:38:33
Wel als je daarnaast ook nog eens Toyota rijd  :q

Sorry Tim, kon het even niet laten. Maar je hebt gelijk. Tegenwoordig heb je voor 150 eurie een sta plaats. Nog niet zo heel lang geleden betaalde je daar ruim 50 euro minder voor  :x

Wat de race betreft. Ik vond het niet zo'n hele spannende race. Ik had iets meer tegenstand van Vettel verwacht, die is er heel even geweest maar na de 2e stops was dat ook over. Wel heb ik weer redelijk goed gescoord met het managerspel, het uitvallen van Rubens heeft me een paar puntjes gekost. Sta nog steeds landelijk en algemeen 2e met 4 punten achterstand op de nummer 1  ;)

Tim

Met mijn maandagochtend toyotatje heb je bijna gelijk hoor ;)

De race was niet echt spannend, 2 opvallende dingen, ook Brawns kunnen stuk \o/ en ook Piquet kan mensen inhalen (vond die actie van Nelson op Lewis wel aardig) voor de rest slaapverwekkend ;)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

Citaat van: Dennis Postma op  7 juni 2009, 19:42:54
Citaat van: Dennis Postma op  7 juni 2009, 11:38:33
Wel als je daarnaast ook nog eens Toyota rijd  :q

Sorry Tim, kon het even niet laten. Maar je hebt gelijk. Tegenwoordig heb je voor 150 eurie een sta plaats. Nog niet zo heel lang geleden betaalde je daar ruim 50 euro minder voor  :x

Wat de race betreft. Ik vond het niet zo'n hele spannende race. Ik had iets meer tegenstand van Vettel verwacht, die is er heel even geweest maar na de 2e stops was dat ook over. Wel heb ik weer redelijk goed gescoord met het managerspel, het uitvallen van Rubens heeft me een paar puntjes gekost. Sta nog steeds landelijk en algemeen 2e met 4 punten achterstand op de nummer 1  ;)

Op naar de 1e plek Dennis, komop !!!!! :) :) !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Ik doe mn best, maar heb het natuurlijk niet zelf in de hand. Maar het scheelt maar 4 punten, hopelijk brengt silverstone dat kleine beetje extra geluk. Kan me niet voor stellen dat Brawn daar niet voor een 1 2tje gaat. Het is ten slotte hun thuisrace. Maar voor RedBull ook dus misschien blijft het toch nog spannend  ;)

Stefan

Chassis: Brawn
Motor: Red bull

Tot zover niet zo ingewikkeld.
Alleen 2 coureurs valt (bij mij iig) tot op heden nog niet mee om op het juiste moment de goede te kiezen.... 8)7
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

#145
En dan de pitspoes nog op 1 van die 2 onderdelen zetten (dat is wel de gok en scheelt wel aardig in de punten)

Dat met die coureurs heb ik ook, Rosberg is OK en nu ging ie in de race ook prima, maar dat was volgens mij ook voor het eerst :)

--toevoeging--

Citaat van: GP Update.netCoureurs willen lagere toegangsprijzen
08 juni 2009
Red Bull-rijder Mark Webber is niet blij met het feit dat het Turkse raceweekend voor grotendeels lege tribunes is verreden. De Australiër had dan nog liever gezien dat de organisatie de Turkse racefans gratis naar binnen had gelaten.
"Er was bijna niemand", zei Webber na afloop van de race tegen persbureau Reuters. "Er waren volgens mij genoeg mensen die de race hadden willen bezoeken, maar een kaartje is natuurlijk niet goedkoop. Uiteindelijk hadden we ze misschien gratis naar binnen moeten laten, want een race voor lege tribunes is ook niets."
Webber krijgt bijval van Ferrari-coureur Felipe Massa, die een zesde plaats pakte in Turkije. "We moeten het goedkoper maken", zei hij. "We racen namelijk liever op een circuit dat iets lagere toegangsprijzen hanteert, maar meer toeschouwers langs de baan heeft. Als ze de prijzen van de kaarten iets hadden verlaagd, hadden we misschien wel een vol huis gehad."
Het circuit Istanbul Park heeft een capaciteit van 130.000 toeschouwers. Er werden slechts 36.000 kaarten voor het hele raceweekend verkocht. Tijdens de trainingen werden sommige tribunes bedekt, zodat deze minder op zouden vallen

We gaan Massa en Webber mailen om te vragen of ze onze toegangskaarten wil betalen ;)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

Ik had deze keer weer mijn geld op Glock gezet.
Is het ineens weer Trulli die van de 2 toyota coureurs duidelijk de beste is.... 8)7
Ook had ik Massa, was opzich wel aardig, maar niet denderend natuurlijk.
Uiteindelijk had ik dan weer Rosberg moeten nemen, maarja, die is zo wisselvallig.

Ideale opstelling afgelopen race was volgens mij..???;

Chassis: Ferrari
Motor: Toyota
Coureur 1: Button
Coureur 2: vettel
Poes: Brawn
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

Volgens mij was

Button + Trulli in Red Bull met Williams-Toyota motor (Red Bull pitspoes) beter, die gaven 576 punten (maar ook ik zal er wel naast zitten ;)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

owkee, kan ook..
Ik had ze in ieder geval allebei niet.... :neen: ;(
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

Citaat van: FIA
Press Release
2010 FIA Formula One World Championship Entry List 12/06/2009
Following the completion of the applications process for teams to compete in the 2010 FIA Formula One World Championship, the following teams have been confirmed.

TEAM CONSTRUCTOR
SCUDERIA FERRARI MARLBORO
SCUDERIA TORO ROSSO
RED BULL RACING
AT&T WILLIAMS
FORCE INDIA F1 TEAM
CAMPOS GRAND PRIX
MANOR GRAND PRIX
TEAM US F1
VODAFONE McLAREN MERCEDES*
BMW SAUBER F1 TEAM*
RENAULT F1 TEAM*
PANASONIC TOYOTA RACING*
BRAWN GP FORMULA ONE TEAM*

*These five teams have submitted conditional entries.The FIA has invited them to lift those conditions following further discussions to be concluded not later than close of business on Friday 19 June.

The maximum number of cars permitted to enter the 2010 Championship has been increased to 26, two being entered by each competitor. Pending completion of the discussions referred to above, further due diligence is currently taking place on other potential entries.

Campos, Manor en USF1 gaan met Cosworth motoren rijden. Maar zoals te zien is, er zijn nog steeds wat voorbehouden aanwezig, al valt op dat Ferrari en de Red Bull teams geen * hebben en dus blijkbaar geen voorwaarden hebben gesteld??
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev