Advertenties


Formule 1 deel 16

Gestart door matthew, 13 april 2009, 03:36:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tim

De startopstelling met de bijbehorende startgewichten:


   01.      Jenson      Button      647,5   kg   
   02.      Kimi      Raikkonen      644,0   kg   
   03.      Rubens      Barrichello      648,0   kg   
   04.      Sebastian      Vettel      631,5   kg   
   05.      Felipe      Massa      643,5   kg   
   06.      Nico      Rosberg      642,0   kg   
   07.      Heikki      Kovalainen      644,0   kg   
   08.      Mark      Webber      646,5   kg   
   09.      Fernando      Alonso      654,0   kg   
   10.      Kazuki      Nakajima      668,0   kg   
   11.      Sebastien      Buemi      670,0   kg   
   12.      Nelson      Piquet      673,1   kg   
   13.      Giancarlo      Fisichella      693,0   kg   
   14.      Sebastien      Bourdais      699,5   kg   
   15.      Adrian      Sutil      670,0   kg   
   16.      Lewis      Hamilton      645,5   kg   
   17.      Nick      Heidfeld      680,0   kg   
   18.      Robert      Kubica      696,0   kg   
   19.      Jarno      Trulli      688,3   kg   
   20.      Timo      Glock      700,8   kg   

De Brawns niet eens de lichtse wagens van het stel. Lewis met een lichte auto en Timo Glock met ruim 700kg. Verschillende tactieken ben benieuwd of de race nog leuk wordt (maar verwacht een optocht).
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

John B.

Nou race was niet echt spectaculair, heb er eigenlijk weinig over te melden, wel blij dat de BGP's weer een 1-2 hebben gepakt, en erg jammer dat Fisco geen puntje haalde...

Tim

Voor Monegaske begrippen vond ik de race niet eens zo onaardig (bij mooi weer dan) ;)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

Ik vond het niet echt een denderende race eerlijk gezegt...
Niet saai, niet leuk, niks bijzonders zegmaar :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Heb er helaas weinig van gezien. Eigenlijk alleen de start en de finisch maar zo te horen is daar tussen niet spectaculair veel gebeurd  ;)

Tim

Onder het genot van een biertje, heerlijk zittend in het zonnetje was het wel prima F1 kijken ;)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Michel Veltman

mn tv kan helaas niet genoeg draaien om ook buiten te kijken, toch eens wat op verzinnen :D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Tim

Zo Verstappen doet z'n naam weer eer aan ;)

Citaat van: GPUpdate.netVerstappen schrijft Aston Martin af op Monza

Jos Verstappen heeft op het circuit van Monza een zware crash gemaakt met de Aston Martin LMP1, waarmee hij dit jaar de 24 uur van Le Mans zal rijden. De Limburger was bezig aan een goede eerste testdag voor Aston Martin Racing, tot hij met ruim driehonderd kilometer per uur de bandenstapels invloog.

Verstappen hield een pijnlijke hand en een stijve nek over aan het incident, de auto kan als afgeschreven worden beschouwd. "Ik kwam aan bij de Parabolica en remde precies op hetzelfde punt als waar ik de ronde ervoor remde. Dat konden we ook op de data zien, er zat nog geen meter verschil tussen. Maar op het moment dat ik het rempedaal aanraakte, blokkeerden de achterwielen en spinde de auto. Daarna ging ik met 308 kilometer per uur de bandenstapel in en was het natuurlijk einde oefening", vertelde Verstappen tegen zijn officiële website. "Ik baal hier echt ontzettend van en vind het nog het ergste voor het team. Ik begrijp niet hoe dit heeft kunnen gebeuren want ik ging er niet eens vol voor. Het leek wel of er iets mis was, heel raar."

Tot het moment van de crash verliep de testdag bijzonder voorspoedig. "Het ging heel gemakkelijk en goed. Ik zat lekker in de auto en was de snelste op de baan. Over de Aston Martin LMP1 ben ik dan ook zeer tevreden. Ik zei nog tegen het team dat de auto heel erg vergeeflijk is. Het voelde heel erg goed aan tot het mis ging..."

"Het was niet normaal hoe hard dat ging, het deed wel even pijn. Maar dat gaat wel weer weg. Ik vind het veel erger voor het team. Hopelijk kan het team nog voor de 24 uur van Le Mans alle drie de auto's gereed krijgen", aldus Verstappen, die vorig jaar de race op Le Mans nog wist te winnen in de LMP2-klasse, met de Porsche RS Spyder van Van Merkstejin Motorsport. De 24 uur van Le Mans wordt verreden op 13 en 14 juni.
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Michel Veltman

yess las het gisteravond, zoals ik het lees een technisch mankement maargoed velen zullen idd de bekende grindbakgrappen wel weer tevoorschijn toveren ;)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

Ach ja, dat zijn meestal ook gelijk de mensen die geen verstand van autosport hebben en ook eens denken popiejopie mee te kunnen praten  ;)

Tim

Wat ik ook wel leuk vind (maar bijna nergens wordt vermeld) is dat ook Peter Kox dit jaar weer Le Mans gaat rijden en ja wel, ook in een Aston Martin LMP1 :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Michel Veltman





Kon hier toch geen grijs onderdrukken ;)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Michel Veltman

Citaat van: Tim op 26 mei 2009, 16:46:17
Wat ik ook wel leuk vind (maar bijna nergens wordt vermeld) is dat ook Peter Kox dit jaar weer Le Mans gaat rijden en ja wel, ook in een Aston Martin LMP1 :)
idd !-!
Enige jammere is dat ie niet in zelfde auto rijdt als Jos, had helemaal leuk geweest (vind ik)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

John B.

Peter Kox, is dat niet die man die in 1988 ook malboro masters reed, en ook BTCC heeft gedaan?

Tim

Yup, is meer van de toerwagens (DTM / FIA GT / (A)LMS) dan van de formule bolides.
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev