Advertenties


Formule 1 deel 16

Gestart door matthew, 13 april 2009, 03:36:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Stefan

Ook na de kwalificatie nog steeds bovenaan Dennis
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

Met 40 punten voorsprong!!!

Al valt me mijn positie ook alles mee, 15e overall is ook niet verkeerd :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Tim

Die Vettel gaat echt als de brandweer, van de top10 heeft ie de zwaarste auto en dan gewoon op pole staan.

Gelukkig hebben we geen medaillesysteem dit jaar anders had Button al bijna kampioen geweest, Nu maakt Vettel ook nog steeds kans (30 punten achterstand, en 6 tegen 1 in overwinningen)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

Yep, mijn voorsprong is bijna verdubbeld na gisteren. !-! Ik sta er behoorlijk van te kijken eigenlijk, heb na de 1e 3 races zo goed als helemaal niets veranderd. Ik denk dus dat ik het ook maar even zo houd  ;) Kom op Tim, ik verwacht jou ook nog in de top 10  ;)

Wat is de Red bull trouwens veranderd zeg met die nieuwe neus, kan niet echt zeggen dat ik m er heel veel mooier op vind worden zo. Maar goed als het werkt vind ik het prima  !-!


Tim

Na dit weekend gooi ik massa uit m'n team, enige logische vervanger is Rosberg :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

Geen slechte keuze Tim  ;)

Stefan

#186
Ik heb Massa tot nu toe ook nog in mijn team gehouden, maar die moet idd maar eens vervangen worden.
Ik had ook al 2x Trulli moeten hebben ipv Glock trouwens.... l-
Misschien dat ik het eens over een compleet andere boeg ga gooien.....
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Ik heb Glock er ook al een poosje inzitten, heb al een paar keer getwijfeld of ik m inruil voor Trulli. Misschien is dat niet zo´n heel slecht idee om mn 1e positie wat te versteviggen.  ;)

Tim

Dan hebben we straks dus allemaal hetzelfde team?

Brawn GP - Red Bull - Trulli - Rosberg??
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

Eindelijk weer een andere winnaar. Super sterke race van Vettel  !-! Voor de rest ook geen saaie race :neen: !-!

Helaas sta ik nu weer 2e met 15 punten achterstand op de nr 1. Maar voor de volgende race wil ik toch een kleine weiziging door voeren  ;)

Mijn team lijkt al aardig op wat Tim beschrijft.

Nu is het nog: Brawn, Red Bull, Rosberg en Glock. Waarschijnlijk gaat glock toch vervangen worden door Trulli  ;)

Stefan

Ja,leuk voor Vettel, zo word het weer een beetje spannend Y
Ik moet toch ook ergens een aanpassing doen in mijn team, eens ff goed over nadenken.

Ik had het over inruilen van Massa, maar die heeft het deze race toch juist weer erg goed gedaan uiteindelijk.. Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

Leuk dat Vettel heeft gewonnen, gelukkig hadden we een wakkere regiseur die de gevechten om p12 liet zien, maar echt heel bijzonder was de race niet (overigens heb ik tussen WTCC zitten kijken, daar viel genoeg te beleven :) )
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

John B.

Er komt in 2010 geen apart kampioenschap van de FOTA-teams. Volgens Max Mosley zijn de FIA en FOTA tot een overeenkomst gekomen. De FIA-president stelt zich naar eigen zeggen niet herverkiesbaar omdat er nu 'vrede is'.
Conflict
De FIA en FOTA zijn maandenlang in conflict geweest over een budgetplafond en technische reglementen voor 2010. Vorige week liep dat zo hoog op dat de acht teams van de Formula One Team's Association (FOTA) lieten weten een eigen kampioenschap te starten als de FIA geen consessies zou doen. Het lijkt er nu op alsof er tussen beide partijen na een vergadering van de World Motor Sport Council (WMSC) een overeenkomst is gekomen en alle teams in 2010 meedoen aan het FIA wereldkampioenschap Formule 1.


Budgetplafond
Na afloop van de vergadering liet FIA-president Max Mosley weten dat beide partijen een oplossing hebben gevonden. "Er komt geen split," liet hij weten aan de verslaggevers in Parijs, "we hebben overeenkomst bereikt over het reduceren van de kosten. Er komt één Formule 1-kampioenschap, maar het doel is om binnen twee jaar terug te gaan naar het uitgavenpatroon van begin jaren negentig."


Herverkiezing
Als onderdeel van de oplossing tussen beide partijen is afgesproken dat Mosley zich in oktober niet herverkiesbaar stelt als FIA-president. De Brit had de afgelopen dagen juist laten weten dat hij niet kon opstappen zolang er een conflict was met de teams. "Ik stel me niet herverkiesbaar nu er vrede is."


Ecclestone
In een eerste reactie heeft Formule 1-baas Bernie Ecclestone laten weten dat hij blij is dat het 'gezonde verstand heeft overwonnen'.


Deelnamelijst
De FIA zal naar verwachting later op de middag de officiéle deelnamelijst voor het wereldkampioenschap Formule 1 in 2010 bekend maken.

Dennis Postma

Kijk, dat is goed nieuws. En ik denk ook maar goed voor de Formule 1 want wat is de F1 nou zonder Ferrari, McLaren en Renault o.a. Maar het beste nieuwd vind ik eigenlijk dat Mosley zich niet herverkiesbaar steld. Zoals die man de afgelopen jaren en vooral de afgelopen maanden bezig is heeft de sport niet veel goeds gedaan  :x

Michel Veltman

benieuwd wie hem gaat opvolgen...komt me zo geen naam te binnen eigenlijk :?
wel mooi dat de F1 blijft bestaan met de huidige teams...wat ik begrijp van 1e geriuchten is dat de budgetcap exit is en daar tegenover hele rits aan maatregelen door de FOTA is geaccepteerd én de huidige topteams de nieuwe teams gaan ondersteunen.

benieuwd of we dan ook testrijders bij de nieuwe teams worden gezet dan...
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev