Advertenties


Formule 1 deel 16

Gestart door matthew, 13 april 2009, 03:36:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Tim

***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Michel Veltman

#121
past dit op mn auto? :D
Moet zeggen dat de prijzen me nog ''meevallen'', 2000€ voor een complete achtervleugel klinkt relatief goedkoop :?
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

Bedankt voor de tip, was nog op zoek naar een paar dikke wielen  8)7

Maar het valt mij inderdaad ook reuze mee wat het kosten moet  Y

Michel Veltman

- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

Je zou toch bijna gaan denken dat Mosley wraak probeerd te nemen op het gedoe rondom zjin eigen persoon vorig jaar toen hij betrapt werd met een aantal prostituees en een groot deel van de teams maar wat graag van hem af wouden  :? Als hij zo door blijft gaan zou ik het een strakke zet vinden als de FOTA besluit een eigen klasse op te richten wat zeker net zo intressant is als de F1  ;)

Tim

En als ze dan om het weekend gaan race hebben we elke zondag iets om naar te kijken (als er geen andere leuke dingen te doen zijn) ;)

Ik hink een beetje op 2 gedachten, aan de ene kant heeft het wel wat als er allemaal (relatief) kleine teams rijden maar het is wel zonde als teams als Ferrari, Toyota, McLaren etc. uit de F1 zouden stappen.

Namen als Brabham weer terug zou wel leuk zijn al is dat ver voor mijn tijd het klinkt allemaal wel bekend :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

Tja, leuk zo'n naam terug in de F1, maar het is alleen maar een naam die eigenlijk niets te maken heeft met het oude Brabham maar puur gebruikt word door een zakenman die de rechten op de naam heeft  :x

Het liefst zie ik de F1 blijven zoals ie nu is met een paar nieuwe teams er bij. Als de grote namen zoals Ferrari en Mclaren bijvoorbeeld uit de F1 stappen zal het denk ik toch een boel trouwe volgers verliezen en ik denk niet dat ze daarop zitten te wachten  l-

John B.

Hmm zou Ferrari het lek boven hebben? of speelt de rest verstoppertje?

Toyota zit er toch wat beter bij dan vorige race met in de VT3 plek 2 en 3.

Kubica met zijn dubbele diffuser op de 5e plek.

De BGP's lijken met plaatsen 6 en 7 nog een beetje achter te lopen, ik hoop dat schijn bedriegt, maar Button heeft verklaard geen goede set-up te kunnen vinden voorlopig.

Over ongeveer 2 uur zit ik weer voor de buis, hopend op een spannende kwalificatie!

Tim

Dan was je wel te laat want de kwalificatie begon om 13:00 ;)

Vettel weer op pole gevolgd door de Brawns. Het zit allemaal toch wel dicht op elkaar (zeker in Q2) op naar de race van morgen :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

Was helaas ook te laat voor de kwalifikatie  l- Heb iig wel weer goed gescoord tot nu toe  ;) Morgen weer lekker relaxt de GP kijken  !-!

Stefan

Moet zeggen dat we tot nu toe behoorlijk dicht bij elkaar zitten wb behaalde punten.
Ben benieuwd wat morgen brengt !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Aangezien ik absoluut geen fan ben van Schumacher vond ik dit filmpje wel even leuk om te zien  :D

http://www.youtube.com/watch?v=VTyoJD4wn4s

Stefan

Je zou bijna denken dat het een mens is..... Y ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

John B.

Citaat van: Tim op  6 juni 2009, 14:10:39
Dan was je wel te laat want de kwalificatie begon om 13:00 ;)

Vettel weer op pole gevolgd door de Brawns. Het zit allemaal toch wel dicht op elkaar (zeker in Q2) op naar de race van morgen :)


Ik was inderdaad bijna te laat, heb net anderhalve minuut gemist van Q3!


Vettel wel het lichtste van het stel, het zal mij benieuwen, wellicht Barrichello die voor n overwinning gaat?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev