Advertenties


Formule 1 deel 16

Gestart door matthew, 13 april 2009, 03:36:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Stefan

Ik heb mijn team maar weer eens aangepast...
Ik blijf het proberen hoor... :q :D
Hoop dat het nu wel eens een keer lekker uitpakt Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

Ik had m'n team vlak voor Monaco aangepast :) laat 'm nu even in deze samenstelling staan. Verwacht dat Toyota niet nogmaals zo kansloos meedoet (net als BMW)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Michel Veltman

Hier same story...was voor vorige GP te laat om toyota blok om te wisselen voor Ferrari power....en dat heeft me hoop punten gekost helaas :(

Voor volgende GP staat dit nu wel zo...
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

Na een hoop geouwe#### zal het zoals de meesten al wel verwacht hadden allemaal met een sisser aflopen   _o_

http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2009/05/28/mercedes-komt-met-oplossing-voor-budgetkwestie/

Stefan

Was vorige race ook te laat voor een wissel van toyota naar ferrari en dat kostte me idd veel punten.

Heb nu;
Chassis: Brawn
Motor: Ferrari
Coureur 1; Glock (had net zo goed Trulli kunnen zijn, kon eigenlijk niet kiezen..)
Coureur 2; Vettel
Ik wilde als coureurs eigenlijk Hamilton en Vettel, maar daar had ik net ff niet genoeg geld voor... ;(

Zal je altijd zien dat toyota in Turkije weer als een speer gaat... 8)7
Maar ik heb het idee dat Ferrari zo langzamerhand weer in de goee richting aan het gaan is.. Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Dat denk ik niet, Ferrari had het geluk dat de Toyota´s niet zo geweldig gingen in Monaco. Massa riep al dat een overwinning mogelijk was in Turkye. Maar ik denk dat het gewoon weer Brawn, Red Bull en Toyota zijn die de dienst uitmaken.  ;)

Stefan

Tsja, ik weet het niet.
Om te winnen moet je af en toe een gokje wagen he.
We zullen wel weer zien.
Ben de laatste race iig toch nog een plekje gestegen, ik sta al bijna op het podium :q

Jij staat trouwens nog steeds mega hoog in de algemene ranglijst Dennis.
En Tim staat volgens mijn ook al zelfs in de top 20.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

Dat was me nog niet eens opgevallen, maar sta 15e algemeen :)

De RMC subleague staat 47e
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

nouja, 47e is ook niet verkeerd opzich...
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

Weet eigenlijk waar we voirg jaar stonden. Maar 47e lijkt me een mooie positie. :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

Waar we vorig jaar stonden weet ik ook niet.
Maar tot nu toe 47e van totaal 520 subleagues lijkt me niet verkeerd :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

#116
Idd, we zijn lekker bezig. Heb gisteren mijn team eens even uitgebreid bekeken. Heb toch maar besloten het team niet te wijzigen. Ik heb toch het idee dat Monaco niet echt een realistisch beeld geeft van hoe de verhoudingen momenteel zijn  :neen:


Michel Veltman

zo te lezen is het nog niet 100% zeker dat het goedkomt, als de FIA de eis die de teams stellen niet accepteert trekken de teams zich alsnog terug..althans zo lees ik het ;)

Maargoed er zal idd wel weer een tusseoplossing komen Y
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

Zoals ik in het bericht las waren beide partijen er behoorlijk positief over. En ik ga er niet van uit dat de FIA het risico wil nemen om volgend jaar met maar een stuk of 8 auto's aan de start te verschijnen. Denk ook niet dat de heer Eckelstone daar heel erg blij van word. Die daar geen zeggenschap over maar heeft wel degelijk een behoorlijke invloed over de gang van zaken  ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev