Advertenties


Formule 1 deel 16

Gestart door matthew, 13 april 2009, 03:36:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

matthew

pff wat een tijdstip zeg,maar hier weer verder.

Stefan

haha...

mooie tijden Matthew.. :q 8)7
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma


John B.

Idd, anders hadden we nog meer gezeur gehad, en Alonso als kampioenschapsleider!

Tim

Ach gezeur hebben we nu ook.
Citeer"Natuurlijk zijn we teleurgesteld", zei Horner. "Dit betekent dat we nu onze eigen oplossing voor de diffusor moeten ontwikkelen, wat onvermijdelijk behoorlijk wat zal gaan kosten."

CiteerOok Theissen klaagde over het prijskaartje dat aan de uitspraak van de FIA hangt. "De beslissing betekent dat zeven teams enorm zullen moeten investeren in aanpassingen aan hun auto", zei hij.

Overigens is het niet verplicht om die diffusor te veranderen (maar als je om de prijzen wil strijden heb je weinig keuze) en als het wel illegaal werd verklaard hadden er 3 teams een groter probleem gehad omdat die dan helemaal niet konden racen (ga er vanuit dat ze niet een andere diffusor in de pitbox hebben liggen).

Nu op naar de GP van China en Bahrein om vervolgens de volgende zitting te krijgen (die gedoe rond McLaren).
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

John B.

Het schijnt dat Renault al zo'n ontwerp klaar had liggen, dus wie weet!

Stefan

Mooizo, hebben we dat geneuzel ook weer gehad, kunnen we weer gewoon racen (en manage-en ;))
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Kennelijk hadden ze bij BMW al niet zo veel vertrouwen in de zaak aangezien ze eerder al aangaven te beginnen aan een diffuser. Ook Red Bull ontwerper Adrian Newey is direct richting tekentafel gegaan  ;)
Zal mij dan benieuwen hoe snel de Red Bull is met zo'n diffuser, aangezien ze de kop van het veld goed konden bij benen zonder "super"diffusor en zonder het KERS-systeem  ;)

Benjamin Renon

Het was vanmorgen weer een mooie kwalificatie. Met toch wel een enkele verrassing.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dennis Postma

We zullen zien wat het morgen opleverd, de top 3 is behoorlijk wat lichter dan de rest dus ik gok weer op een top 3 finisch van de Brawns, dus Button 1 en Barrichello 2 of 3, het andere plekje word toebedeeld aan Vettel denk ik  ;)

Stefan

Je hebt iig weer aardig gescoord Dennis !-!(en Tim ook trouwens, jullie hebben hetzelfde team..)
Inmiddels sta je gewoon 4e algemeen op de ranglijst :)
En nu op naar 1 he!!!
Ik heb ook wel aardig gescoord tot nu toe, ben weer aardig aan het stijgen iig, ik had alleen toch voor Rosberg moeten kiezen zie ik alweer o-)
Maargoed, de race zelf kan nog een hoop veranderen natuurlijk.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Idd weer een lekkere score. tim en ik hebben niet het zelfde team, kijk maar eens naar de uitslag van de vorige race  ;) Of Tim moet hier op het laatste moment nog wat aan veranderd hebben  :?

Tim

Was zeker geen onaardige kwalificatie :)

Mijn team: Brawn GP met Toyota motoren en Vettel + Rosberg als coureurs :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

denk wel dat jullie dan inmiddels hetzelfde team hebben...
Ik heb BIJNA hetzelfde team ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Sorry Stefan maar ik kan je verklappen dat Tim en ik niet het zelfde team hebben  ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev