Advertenties


Vraagje!!

Gestart door bierbuik18, 10 april 2009, 18:03:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

bierbuik18

hallo,,
me wiel loopt aan 1 kant aan ( beschuurderskant) en op 1 punt,, (bovenaan)
dus hij loopt aan tege me veer??
als hij uitgelijnt is is het dan weg?

melvin

djo231

9 van de 10 keer wel, probeer het eerst zou ik zeggen en we zullen zien

Rick Santbergen

Volgens mij was je vraag al in je topic "Vraagje!!" door Jochem en Nick beantwoord
http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=9738.0

Citaat van: Nick Mattheus op 11 april 2009, 16:25:37
Als dit maar op 1 plaats is, kan het zijn dat je deze eens moet laten uitlijnen.
Het kan namelijk zijn dat je camber niet goed staat, dat de camber zo negatief staat dat je wiel aanloopt op je veer. ;)

Citaat van: RS50Jochem op 11 april 2009, 18:11:11
Ja, gisteren had ik niet meer gereageerd.. Je camber verstelbout staat niet goed.. Even onderaan je schokdemper de bovenste bout wat los zetten en dan opnieuw vastzetten zodat ze niet meer aanlopen (wel even de schokdemper wat verzetten).. Als je je auto laat uitlijnen (bij een fatsoenlijk bedrijf) dan stellen ze je camber ook meteen af.....

M@ttie

slotje erop dan maar???
Megane coupé 2.0 16v 1998
Laguna 2.0 rxt automaat full options 2000

bierbuik18

ja ik laat het weten hij word vrijdag uitgelijnt:D

rs50jochem

Probeer niet elke keer voor hetzelfde probleem een nieuw topic aan te maken.. Doe dan je huidige topic updaten door een nieuwe vraag of een update van gedane veranderingen om het probleem op te lossen..

bierbuik18

hallo
ik heb v-maxx schroefset gemonteerd,, en hij liep aan tege me velg ( de moer van de schokdemper )
en k wou hem late uitlijne bleek dat hij al op zijn scheefste stand stond ( dus recht loopt hij er helemaal tege aan))
wat ken ik nu het beste doen
een spoorverbreder ofzo?

Reinier Goorden

En weeral een nieuw topic.  :x

Beste Bierbuik, misschien kun je eens gebruik maken van topics die je al eerder hebt geopend met daarin ondertussen dezelfde vragen.
En ja, een spoorverbreder geeft je wat meer ruimte.

bierbuik18

hoe zit da bij jullie dan,,
lijk me niet dat iedereen met een spoorverbreder v an voor rij?

en hoezo mag ik geen nieuwe topic doen :?

rs50jochem

Omdat het storend is.. Netzo storend zoals jij met mensen msn´t en sms´t als je het mij vraagt.. Het forum proberen we schoon te houden dus hetzelfde type vraag van dezelfde Meganeliefhebber gewoon lekker in 1 topic.. Anders hebben we straks dat mensen gaan zoeken en 4x een topic tegenkomen met dezelfde info erin en je stelt steeds opnieuw dezelfde vraag..



Juist doordat dat wiel zo scheef staat loopt hij aan tegen je schokdemper.. Zoals ik in 1 van je vorige vraagtopics heb verteld samen met Nick is dat je je wiel rechter moet zetten en dat dan het probleem is opgelost..

Een goede monteur had dit nu al gecorrigeerd en dan zou het geen probleem meer zijn namelijk...  8)7 8)7 8)7

bierbuik18

jamaar,, hij staat nu het scheef,,
maar als ik hem recht zet,, dan loopt hij helemaal als de tievus aan

rs50jochem

SUCCES, stoicijns dat je bent..

bierbuik18

hier heb je ook lekker veel aan

YVE5

#28
als je velg zo staat: /--------\  dan is het normaal dat die tegen je verlaging aanloopt. Laat daarom je velg zo zetten: |--------| En hij zal niet meer aanlopen tegen je verlaging.

Simpel toch?

of wil je ze zo laten zetten? \ - - - - - /    :D :D



Trouwens, "ken" iemand mij helpen....  KEN? is dat niet de vriend van Barbie? Maar wat heeft die hiermee te maken?
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Joey Voormolen

zeer mooi uitgetekent yves ;)
Lowered M3C GT

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev