Advertenties


aandrijfashoes en stuurkogel

Gestart door cabriolet, 1 april 2009, 16:48:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

matthew

even vragen aan je garage die kunnen een schatting geven als je de afspraak maakt.

Maar er moet een nieuwe hoes op en de as eruit dus en loopt dus de bakolie uit waar ook weer nieuwe in moet,dus een 150 euro ben je wel kwijt.Precieze bedrag weet ik niet natuurlijk ligt ook aan de tijd hoelang ze er over doen.

subzero

Citaat van: subzero op  2 april 2009, 20:32:10
Citaat van: Nick Mattheus op  2 april 2009, 00:36:13
Wanneer heb je die motorsteun?

Ik hoop op woensdag 

Zo,steun is binnen,nu nog effe tijd vinden om hem te monteren en eens 'kijken' of het geluid enigszins verandert.

subzero

Steun zit er in,maar helaas geen verschil. :neen:

Dus maar verder op onderzoek naar wat het precies is,hoop niet dat het een baklager is dat zou toch écht 'vroeg' zijn bij amper 85.000 km en normaal rijgedrag (ook door vorige eigenaar)

wordt vervolgd.......

M@ttie

Helaas kan je soms die pech hebben... 8)7
Megane coupé 2.0 16v 1998
Laguna 2.0 rxt automaat full options 2000

subzero


subzero

#20
Ik heb eindelijk de oorzaak van mijn probleem (zie hier) gevonden. (matthew & m@ttie bedankt voor de diagnose)

De laatste tijd begon naast het steeds harder wordende geluid de auto lichtjes te schudden terwijl ik aan het rijden was.

Met beide voorwielen van de grond kon ik zien dat de linker aandrijfas behoorlijk slingerde,dus is waarschijnlijk één of meerdere lagers in het differentieel kapot.

Ik heb deze auto 8 maanden geleden gekocht voor € 3500 met 74.000km op de klok,(nu 102.000km)..........

.........Merci Renault......




EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev