Advertenties

ouwe einddemper vervangen voor een universele

Gestart door willy wolly, 29 maart 2009, 14:49:54

Vorige topic - Volgende topic

willy wolly

mensen,
ik zit toch te twijfelen over mn nieuwe einddemper.

hebben jullie ook je achter bumper moeten aanpassen voor een andere uitlaat?

en hoe gaat dit in zn werk, bladert het verf er dan niet vanaf?

gr.

Joey Voormolen

je laat het toch bij een monteur doen die kan toch wel je achterbumper aanpassen is bij mijn bumper ook gebeurd toen ik een andere bumper kocht
Lowered M3C GT

Rikkosss

Ik heb der ook een andere einddemper onder zitten maar me originele bumper, der is nix aan me bumper gedaan gwoon de einddemper iets naar benede gezet. Dus het is niet nodig om je bumper aan te laten passen

Benjamin Renon

Wil je het echt netjes hebben dan moet je snijden in je bumper. Wil je dit koste wat kost niet dan raad ik je aan om een einddemper te pakken met een rond sierstuk. Als je nu gewoon laat monteren hoef je zelf niet te gaan klooien en wordt alles (hopelijk) netjes gedaan.

Of je moet gewoon gaan voor eentje die je er zo onder kunt hangen (Remus, Sebring, Supersprint etc etc). Hoef je niets te lassen, dan is het een kweste van eronder hangen, een klemmetje vastzetten en rijden.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

willy wolly

ik ben er uit,

ik laat hem er onder zetten en er moet een stuk uit me bumper, de monteur heeft hier wel ervaring mee dus heb vertrouwen dta het goed komt,

alleen wat voor spul moet ik dan om het gat doen? gaas of?

Joey Voormolen

nou als het goed is maakt die je bumper strak om je uitlaat heen zodat die net niet kan klapperen dus hoef je erniks om heen te doen
Lowered M3C GT

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev