Advertenties

ouwe einddemper vervangen voor een universele

Gestart door willy wolly, 29 maart 2009, 14:49:54

Vorige topic - Volgende topic

willy wolly

ik kan toch ook gewoon de oude ophangbeugels, die nu vast zitten gelast gebruiken? hopelijk heb ik dat ding er binnekort onder zitten, wil het geluidje wel ff horen.

Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

willy wolly

ja dat is joun uitlaat, maar ik wil de mijne graag horen

en ik kan toch gewoon de oude uitlaat beugels gebruiken op mn nieuwe dtm uitlaat?

Mike R.

Die in dat filmpje is van mij, is eenzelfde demper als WalkingDisaster heeft, maar dan vlak ipv schuin. Ik heb hem bij een AutoStyle-dealer gehaald ja. Bij mij hebben ze inderdaad de beugels van de demper gehaald die eronder zat en weer gelast op deze. Was wel een werkje, want ik wilde hem er netjes onder hebben incl. het logo dat goed uit kwam, dat viel dus wat tegen begreep ik haha.
Renault Megane Coupe PH1 - 2.0 16v "Williams" 150pk

willy wolly

ziet er toch netjes uit?
maar waarom die grote ring? past het anders niet ? je kunt toch die ophangbeugel op je uitlaat lassen i.p.v. zo ring?
gr.

Laurens Klein

kun je erop lassen maar zo'n ring vinden sommige netter. Maar het komt op hetzelfde neer. Is gewoon net wat je zelf wilt(en kunt)

Mike R.

Is een keuze ja, bij mij zit de ring er ook gewoon omheen.
Maar goed, die zie je toch niet? Als ie maar blijft hangen, hoe je het doet is je eigen keuze.  ;)
Renault Megane Coupe PH1 - 2.0 16v "Williams" 150pk

willy wolly

ik laat het doen en ben toen naar NL power geweest in zwolle en die zij dat ik de beugels van de oude over moest zetten

Laurens Klein

als die gewoon nog goed is, zou ik niet weten waarom je dat dan moet veranderen. Kost je anders alleen maar meer tijd/geld

willy wolly

donderdag avond gaat het gebeuren! hopelijk zit alles mee :D

willy wolly

hebben jullie nog puntjes waar ik rekening mee moet houden?

matthew

dat er mooi recht onder hangt,want als het niet klopt in geheel vind ik het maar erg slordig kijken

Laurens Klein

Er is inderdaad niks zo lelijk als een scheve uitlaat. Blijf je je maar aan ergeren. En verder ervoor zorgen dat hij goed vast zit en ook vast blijft zitten. En zorg dat de beugels,rubbers etc wel goed zijn dus niet dat je over een paar duizend kilometer dat ook weer moet vervangen.

willy wolly

ik laat het doen door een auto monteur. dus die zal er idd wel verstand van hebben.

bedankt voor de info!
Gr.

willy wolly

mensen,

de uitlaat past er wel onder alleen moet ik dan een stuk van mijn achterbumper snijden, dit heb ik er niet voor over!

jullie misschien belangstelling bij de uitlaat? 80 euro is die voor jou!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev