Advertenties


SK-Sideskirts

Gestart door Dennis Postma, 6 februari 2005, 23:08:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dennis Postma

Hallo allemaal.

Ik ben aan het rondkijken voor sideskirts, mijn oog is gevallen op de sk-sideskirts, nu is mijn vraag, zijn er mensen die ervaring hebben met deze skirts? Passen ze goed, of heeft iemand misschien nog een tip die misschien wel handig is voor dat ik de boel laat spuiten en monteren (ja uiteraard eerst passen) ?

Voor de duidelijkheid het gaat om het type sideskirts wat op deze auto zit:


coupe-monte-carlo

ik heb deze er ook onder zitten, passen perfect vind ik  :D
vind alleen dat je er snel op uitgekeken raakt :)

Michel Cijs

zeer nette en dikke skirts

wat ik van niels begreep niet goed voor de cabrio maar voor de coupe  :D :D

wess

hoezo niet voor cabrio?

Michel Cijs

dikte vd dorpel, pastte net niet mooi zeg maar

ppveenstra

Ook bij de megane, schaaft het portier aan op de drempel van de skirt, voor de rest heb ik ze erook onder gehad, maar koos uiteindelijk voor elia om dat deze de lijnen van de auto versterkt, dit is een mooie skirt wanneer je net zoals de auto op het voorbeeld gaat voor een dik uiterlijk, dus kassen rollen etc etc..

Michel Cijs

ik denk dat het schaven op het portier is op te lossen door de skirts van tevoren ietwat aan te passen, cq wat weg te schuren aan de binnenzijde......dat moest bij mijn meran skirt ook iets om het naar zin te krijgen

ik heb het iig altijd super mooie skirts gevonden en heb destijds de meran gekocht omdat deze niet leverbaar waren  ;)

eigenlijk is de meran meer een doorontwikkeling van deze skirts

Dennis Postma

Oke jongens, weet nu wel zeker dat het deze skirts zullen worden al m'n twijfels zijn weg genomen? :) Bedankt? :D overige tips zijn uiteraard nog wel welkom  ;)

Michel Veltman

- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Joost-cabrio

mm heb zelf deze besteld:

vind ik persoonlijk iets drukker ivm de vormen bij het achterwiel
en samen met deze achterbumper moet het toch wel mooi staan hoop ik


mvg joost

Mck

Ik heb ze ook! ;D ;D



Ik moest ze nog wel aardig aanpassen voordat ze mooi pasten, vooral waar ze in de deuren vallen moest er een laagje af.

Vind ze persoonlijk een stuk mooier dan de elia meran, die bijna iedereen al heeft. ;D
En natuurlijk voor een leuk prijsje...

Dus tip: Eerst goed passend maken voordat je ze laat spuiten!! :D

Michel Cijs

Citaat van: Marcel (Mck) op  7 februari 2005, 21:57:02
Vind ze persoonlijk een stuk mooier dan de elia meran, die bijna iedereen al heeft. ;D

ja 'alle' 15 in Nederland.......

maar de sk skirts zijn afgeleid van de oorspronkelijke renault sport kit, heb ze altijd fraai gevonden en zoals hierboven zeker! ;D

Dennis Postma

dus ff een laagje er af halen bij de deuren, nou daar zal ik wel achter komen bij het passen maar dat zal vast wel goed komen  :D

Timmy

Passen deze skirts echt niet zo mooi onder een renault megane cabrio???? :( of iemand ervaring ermee met een cabrio??

peterachterop

heeft iemand een directe link naar de skirts op de sk site.
Kan ze zelf niet vinden.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev