Advertenties


Regelaar knipperlichten centraledeurvergendeling enz enz

Gestart door wouter-coupe, 15 maart 2009, 16:56:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

wouter-coupe

Hallo,

ik heb een megane coupe 1.6e uit 1996 met het volgende probleem.Me knipperlichten me alarmlichtenknop me achterruitverwarming en een aantal ruitewisserstanden doen het niet meer.Als ik me accu loshaal en die grote zekeringen eruithaal en na een tijd alles aansluit dan doet alles het weer maar zet ik hem dan weer uit en aan dan doet alles het niet meer.Het gaat hier ws om die regelkast die al die intervallen regelt .Wie kan mij vertellen waar ik die kast ergens kan vinden zodat ik deze kan vervangen en eventueel opnieuw inlezen.en wat de preciese naam is van die kast.en of dit kastje uit tewisselen is met een kast uit een andere megane met zelfde blok zelfde jaar.

M.v.g.

Wouter van de luijtgaarden

matthew

Dat is je uch,niet uit te wisselen,alles moet bij dealer ingeleerd worden en die moeten ook je oude gegevens van wat is geprogrammeerd eerst uitdraaien,en bij inlezen heb je beide sleutels van je auto ook weer nodig.

wouter-coupe

dus niet een andere uch van een andere auto halen en die inleren met maar dan met de gegevens van de auto? waar kan ik deze ergens vinden de uch?


m.v.g.

matthew



matthew

een paar honderd euro dan nog inlezen dus.(ik schat alles bij elkaar een honderd of 5-6)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev