Advertenties

Tuner Paradise zaterdag 20 juni Bergentheim (OV)

Gestart door Decepticon#1, 15 maart 2009, 11:09:09

Vorige topic - Volgende topic

Decepticon#1

Kom naar de eerste editie van het nieuwste auto evenement van Oost-Nederland.
Tuner Paradise, op zaterdag 20 juni 2009 in Bergentheim. De mooiste auto's van
Nederland verzamelen zich voor het publiek en dingen mee naar een prijs voor hun categorie.

Rondom het terrein is er volop activiteit en vermaak voor jong en oud. Dan moet je denken aan;
Demo-auto's, special bikes, grasbaan sprinters, demo's van de brandweer, authenthieke tractoren,
een rit op een wilde stier, promobabes en er is zelfs de mogelijkheid om een rit op een kameel te
maken! Dit is slechts een greep uit de vele activiteiten rondom het terrein. Daarnaast zijn er standhouders
en is er uiteraard volop eten en drinken aanwezig. Zoals je ziet een evenement dat je niet mag missen!
Deze dag wordt afgesloten met een spetterend optreden van de partyband de Heino's.

Behoort jouw auto ook tot één van de mooiste, apartste, meest unieke auto's van Nederland? Geef
je dan nu op en stuur een mail met een foto van je auto naar: info@tunerparadise.nl. Je krijgt
een bevestigingsmail met een uniek nummer die jouw deelname aan de show koppelt. Je kunt je
inschrijven voor de volgende categorieën: Best of show, Best of wheels, Best of interior, Best of ice
en Best under the hood.

Voor jou als deelnemer is de entree uiteraard gratis en je krijgt een uitgebreid consumptiepakket.
Tevens mag je één passagier gratis mee naar binnen nemen. Daarnaast krijg je bij aankomst en
vertrek nog een leuk en uniek aandenken mee!

Twijfel dus niet langer, stuur een mail met een foto van je auto naar info@tunerparadise.nl en
wees erbij op 20 juni. Voor meer informatie over kijk je op www.tunerparadise.nl.

Vanwege de vele aanmeldingen die verwacht worden behoudt de organisatie het recht voor om een
selectie te maken uit de aanmeldingen.

Decepticon#1

Voor meer info (en ook foto's van clubwagens ;)) http://www.tunerparadise.nl/?pagina=fotos

Wie gaat er gezellig mee?
1. Peter (Decepticon#1)
2.
3.
4.
5.
6.

Joey Voormolen

ik zou wel mee willen, maar denk dat de auto niet exclusief genoeg er voor is.
anders zou ik wel mee willen.
Lowered M3C GT

Decepticon#1

Citaat van: Joey Voormolen op 15 maart 2009, 14:36:24
ik zou wel mee willen, maar denk dat de auto niet exclusief genoeg er voor is.
anders zou ik wel mee willen.

Je kunt het altijd proberen?

Joey Voormolen

ja dat is waar. Geef jij me dan op of moet k dat zelf regelen?
Lowered M3C GT

Decepticon#1

Stuur zelf maar foto's naar info@tunerparadise.nl. Even een verhaaltje erbij wat je aan de wagen hebt gedaan en klaar is Klara...

Jan van Heteren

Ik ben hier het eerste jaar aanwezig geweest toen was het minder groot maar zeker een aanrader!!!
Meganomaniac

Jan van Heteren

1. Peter (Decepticon#1)
2. Jan van Heteren
3.
4.
5.
6.
Meganomaniac

Joey Voormolen

heb een mail gestuurd & krijg nog bericht of ik er mag staan uiterlijk 10 dagen voor het evenement
Lowered M3C GT

Stony (Robert)

ik kom zekers nog even kijken dan! ;) tis toch wel lekker in de buurt, helaas mn eigen auto nagenoeg standaard dus ga er zelf niet staan!  :q
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

Decepticon#1

Geen meer mensen die hier naartoe willen met de wagen :?

freek

sorry peter ik niet als het goed is sta ik dan bij metallica :D:D
only men of stihl

(koltieboy) Dennis Kolthof

Ik heb me foto er heen gemaild Peter!
Sinds gister definitief de weg op aangezien de APK nu een feit is  8)

1. Peter (Decepticon#1)
2. Jan van Heteren
3. Dennis Kolthof
4.
5.
6.

Decepticon#1

Citaat van: freek op  6 mei 2009, 18:52:10
sorry peter ik niet als het goed is sta ik dan bij metallica :D:D

Oh hell...dat is waar ook! Hmmm...even overleggen!

Edwin Postma

ik kom als het kan zeker even kijken. wat kost de toegang dan? ;)
vanaf wel goed te doen zo te lezen dus ja
Truckertje

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev