Advertenties


drukregelaar

Gestart door Denman, 11 maart 2009, 20:00:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Denman

Beste mede renaultrijders,

Zit er naast een brandstofdrukregelaar, nog een of andere regelaar onder de moterkap van een renault megane 2.0 16v IDE?

Heb vandaag mijn cabrio teruggekregen van de garage na het gekloot met het electrische storingslampje en ze zeggen dat ze (nadat ze in februari de brandstofdrukregelaar vervangen hebben) nu een grotere regelaar vervangen hebben. Ik als leek nam het maar aan, maar nadat ik thuiskwam en me nog eens over de rekening boog, begon ik me af te vragen of ze niet gewoon de brandstofdrukregelaar vervangen hebben voor een grotere, want als dat zo is, wil ik het geld voor de andere (kleinere) brandstofdrukregelaar terug gaan vragen.

Iemand hier een antwoord op?
mzzls Dennis.

M@ttie

Er is maar 1 brandstof drukregelaar!! Hebben ze misschien de druk-sensor vervangen?? Deze zit naast je druk regelaar....
Post anders even het onderdeel nummer dan kan ik het ff checken.
Megane coupé 2.0 16v 1998
Laguna 2.0 rxt automaat full options 2000

Denman

Citaat van: M@ttie op 11 maart 2009, 20:04:08
Er is maar 1 brandstof drukregelaar!! Hebben ze misschien de druk-sensor vervangen?? Deze zit naast je druk regelaar....
Post anders even het onderdeel nummer dan kan ik het ff checken.

@ M@ttie: Ik weet niet of ik de goede nummers nu hier neerzet, maar anders moet je het maar even aangeven. In ieder geval albvast bedankt voor het nakijken, tof van je.

In februari hebben ze vervangen: 77.00.113.483 drukregelaar
deze week hebben ze vervangen: 77.00.113.205 opname elem inj
mzzls Dennis.

M@ttie

#3
Geef me ook even je kenteken dan kan ik het voor je uit zoeken welke nummers dat zijn.
Maar zoals ik de benaming lees is in februari de DRUK-REGELAAR vervangen en hebben ze nu het OPNAME-ELEMENT die druk in je injectie rail meet vervangen!!
Dat zijn beide wel dure jongens even uit me hoofd gezegt.
Megane coupé 2.0 16v 1998
Laguna 2.0 rxt automaat full options 2000

Denman

Citaat van: M@ttie op 11 maart 2009, 22:52:39
Geef me ook even je kenteken dan kan ik het voor je uit zoeken welke nummers dat zijn.
Maar zoals ik de benaming lees is in februari de DRUK-REGELAAR vervangen en hebben ze nu het OPNAME-ELEMENT die druk in je injectie rail meet vervangen!!
Dat zijn beide wel dure jongens even uit me hoofd gezegt.

Mijn kenteken is: 08-HF-LB

En het zijn indd 2 flinke rekeningen. Maar goed, als de megane nu weer gewoon super rijd, heb ik dat er wel voor over. De eerste rekening is €210,- en de tweede rekening is €395,- (materiaal + de manuren en het uitlezen van de ECU).

Nogmaals bedankt voor het nakijken.
mzzls Dennis.

matthew

Het is zijn inderdaad 2 dure jongens die helaas nog weleens sneuvelen.

Mooi dat de auto nou wel weer goed rijd!

M@ttie

@ Denman, ik heb het nagekeken en de 1 is inderdaad de druksensor en de andere de drukregelaar!! Dus ik ben bang dat er niks terug te halen is.... 8)7
Megane coupé 2.0 16v 1998
Laguna 2.0 rxt automaat full options 2000

Denman

Citaat van: M@ttie op 12 maart 2009, 10:17:23
@ Denman, ik heb het nagekeken en de 1 is inderdaad de druksensor en de andere de drukregelaar!! Dus ik ben bang dat er niks terug te halen is.... 8)7

@ M@ttie: Heel erg bedankt voor het nakijken. En het is indd jammer dat ik geen geld terug kan gaan halen ;) Maar daarnaast rijd hij nu weer goed, dus ik ben allang blij dat ik die vervelende storing niet meer krijg.
mzzls Dennis.

zoef100

Wie heeft er voor mij een plaatje van de motor waar alles zit dan bedoel ik EGR klep, diverse sensoren, stappenmotor ? betreft ook een megane cabriolet 2.0 V16 IDE ik kan echt niets vinden over deze motor qua werkplaats boeken. Had een programma dialogys MPF met alle renaults  erin gedownload 4 cd `s  en geinstalleerd maar werkte niet helemaal goed.
Zal van het weekend eens een foto maken hopelijk kan iemand dan zeggen wat wat is.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev