Advertenties


Klets maar raak deel 104

Gestart door matthew, 11 maart 2009, 19:28:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Timo Zuiderduin

Citaat van: Kenny Mattheus op 10 april 2009, 16:22:05
Als t zoals in België wordt, wens ik jullie veel geluk  8)7
Ik heb mijn cabrio grotendeels weg gedaan omdat ik het beu was altijd 2 dagen verlof te nemen voor de verbouwingen...
Nu wil ik met mijn clio gaan, ben ik weeral 'gereden'...
Heb tijdens de respray mijn luchthappers in carbon laten maken, mag dit blijkbaar in dit apenland ook weeral niet (veiligheid  :?)
Dus nu kan ik nog een setje nieuwe luchthappers gaan bestellen vooraleer ik door de keuring geraak  :x

lijkt mij dat Carbon veiliger is dan metaal? (de originele zijn toch metaal?)
wat een onzin dat hij daardoor niet door de keuring raakt.

rs50jochem

Ja, zeer zeker bull-shit.. Maargoed, das Belgie.. Zonder een goede reden regels maken en dan deze regels zeer strak houden zodat ze wel heel erg duidelijk zijn..  8)7


Zo is er bij de jaarwisseling altijd een dag of 5 SMOG-alarm.. Niet dat er SMOG is maar ze kunnen er wel de staatskas mee vol flitsen omdat je op de snelweg ineens maar 90km/h of 70km/h mag inplaats van 120km/h..

Kenny Mattheus

Citaat van: Timo Z.(Clio RS) op 10 april 2009, 20:43:59
Citaat van: Kenny Mattheus op 10 april 2009, 16:22:05
Als t zoals in België wordt, wens ik jullie veel geluk  8)7
Ik heb mijn cabrio grotendeels weg gedaan omdat ik het beu was altijd 2 dagen verlof te nemen voor de verbouwingen...
Nu wil ik met mijn clio gaan, ben ik weeral 'gereden'...
Heb tijdens de respray mijn luchthappers in carbon laten maken, mag dit blijkbaar in dit apenland ook weeral niet (veiligheid  :?)
Dus nu kan ik nog een setje nieuwe luchthappers gaan bestellen vooraleer ik door de keuring geraak  :x

lijkt mij dat Carbon veiliger is dan metaal? (de originele zijn toch metaal?)
wat een onzin dat hij daardoor niet door de keuring raakt.
De originele zijn van poly, net zoals de hele verbredingskit die errond zit ;-)
Maar als carbon niet veilig zou zijn, waarom gebruiken ze het dan in de F1 :s dus het is gewoon bullsh*t
GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR

Reinier Goorden

Ik ben op zoek naar wat info over van die ventilatoren die je wel eens op events ziet staan. Van die dingen met zo'n stoffen slang er aan die in de lucht "waaien" zogezegd.
Hoe zou ik zo'n ding noemen voor m'n vriend google  :?

Tim

wacky waving inflatable arm flailing tube man (ofzow ;)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rick Santbergen

Citaat van: Reinier op 12 april 2009, 12:04:22
Ik ben op zoek naar wat info over van die ventilatoren die je wel eens op events ziet staan. Van die dingen met zo'n stoffen slang er aan die in de lucht "waaien" zogezegd.
Hoe zou ik zo'n ding noemen voor m'n vriend google  :?

Bij meeste bedrijven worden die idd "sky tubes" of "dancing tubes" genoemd.

Reinier Goorden

Ja nu vinden we wat, thanx.  !-!

Der hangt wel een aardig prijskaartje aan zeg  8)7

Benjamin Renon

Ja Reinier het kost wat, maar dan heb je ook iets. ;) :-*

Het hele weekend uitgekeken naar een mooie MotoGP seizoensstart, zie ik net dat de race geannuleerd is door regen. Hopelijk dat ie morgen wel nog verreden gaat worden en we de samenvatting kunnen kijken.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Tim

Ik was er ook ff voor gaan zitten, zie je de startopstelling staan, begint het te regenen. En vanwege al dat kunstlicht gaan ze niet rijden omdat de baan te veel op een spiegel lijkt (overigens was de 135cc race een race over 4 rondjes en de 250cc race werd ook ingekort).
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Benjamin Renon

Dat van de andere twee races heb ik de samenvatting gezien. Het ziet er wel mooi uit zo'n nachtrace (als het weer meezit), maar is nu niet bepaald handig als het begint te regenen. Maar dit hoort er ook weer allemaal bij.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

matthew

Voertuigen i.g.g. na 31-12-2006 met Xenon moeten zijn voorzien van:
•  koplampsproeiers. en moeten ook werken
•  De (Xenon) dimlichten moeten blijven branden als het grootlicht brandt.
•  Niveauregeling (van xenon), geen CP tijdens APK.

Dit is dus van belang vanaf 1 mei,over een tijdje gaat dit ook gelden voor alle auto's met xenon achteraf.


@Benjamin inderdaad leuk dat er een agent ook iets positiefs laat zien.Toen ik de coupe net had hadden we groepje met allemaal een andere type/merk auto en allemaal deden we het 1 en ander veranderen en kwamen als ze dienst hadden 2 agenten altijd even buurten bij ons en vroegen ze naar de laatste updates als ze het al niet hadden gezien,dat vond ik altijd wel apart dat ze even gezellig kwamen buurten,en soms gaven ze nog wat tips mee ook.

Jan van Heteren

Hebben we net de grijze coupe een week op naam zit er al schade aan.... 8)7
Pien staat te wachten voor een parkeerplekje rijd er een man gewoon achteruit tegen de coupe aan....hij had de auto totaal niet gezien.. :neen:
Resultaat achterbumper bekrast en licht gescheurd en achterscherm bekrast...ik maak van de nood wel een deugd maar eerlijk gezegd zat ik er niet op te wachten, als de achterbumper vervangen moet worden dan komt er waarschijnlijk een rs versie van op en laat ik de voorbumper en lip ook direct meespuiten dan is dat ook weer netjes.... !-!
Meganomaniac

Dirk Kuipers

Hmm, lekker begin met een "nieuwe" auto.
Succes ermee.

Tim

Hopelijk is dat geen voorbode voor de toekomst van die wagen, ieder geval succes met het herstel :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev