Advertenties


Klets maar raak deel 104

Gestart door matthew, 11 maart 2009, 19:28:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Paultje

Ik heb inderdaad wel last van me schouders. (maarja dat heb ik al jaren) en een beetje last van me kuiten. Ben benieuwd hoe dat zich gaat gedragen de rest van de dag..... Oja en me armen zijn een beetje shaky
snappie

rs50jochem

Heej Steven.. Het is er dus uit te lepelen zonder te laten spuiten begrijp ik.. Wel beter.!

Brede wielen hebben idd. wel een nadeel qua opwerpen van Stenen.. Je Grijze coupe heef deze week een nieuwe waterpomp (ging stuk) en distributieriem gehad.. :) Binnenkort komen er angel eyes in en mogelijk wordt de binnenkant dezelfde kleur als de buitenkant.. ;)

steven

@ Jochem.

Je hebt de coupe nog of heb je het tehoren gekregen van de nieuwe eigenaar?

Jah de deuk is niet groter dan 1 cm...maar toch he.

rs50jochem

Ik zie hem binnenkort weer dagelijks, 1 van mijn Soldaten heeft hem overgenomen en is sinds Donderdag terug uit Afganistan en vertroetelt hem met alle liefde.. Binnenkort kan ik hem ook weer dagelijks bekijken op de kazerne en zelfs erin rijden als ik wil..

Het is en blijft een plaatje en eigenlijk iedereen is er verliefd op en vinden het super cool dat de huidige eigenaar hem zo graag wast etc. ;)

Eigenlijk nog een heel groot compliment aan jou..! Je smaak is gewoon top..!  !-!


Robin

Net te horen gekregen dat ik vrijdag naar Tarzan de musical ga :)

Nog nooit bij musicals geweest, lijkt me erg leuk :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Dennis Postma

Ben zelf absoluut geen musical liefhebber maar heb van de mensen om mij heen die er wel geweest zijn gehoord dat het een hele goeie musical is.

Rogier

robin je kamer wordt omgebouwt tot een jungle en jij mag de tarzan spelen :D hahahhahaahha
fijne avond alvast ;)

Dennis Postma

Dan hoop ik voor m dat Jane er wel bij is  8)7

Robin

Ik hoorde dat Jane wederom door Chantal gespeeld ging worden, die mag wel even aan mijn liaan slingeren  o-) o-)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Dennis Postma


Robin

Je zit trouwens bijna aan de 1000 posts ;)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Dennis Postma

Spannend, ik zie de cadeaus wel deze kant op komen  8)7 8)

Rogier

:D:D:D die robin hahahaha
zoveel heb ik er nog lang nie ik ga even uitzoeken hoe je een projecten opent :)

Benjamin Renon

Kom op nog een reactie....

Ben nog nooit naar musicals geweest al schijnt Ciske de Rat ook mooi te zijn geweest.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Tim

Ben paar jaar terug een keer naar Cats geweest, was leuk maar ben er geen die-hard fan van :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev