Advertenties


Klets maar raak deel 104

Gestart door matthew, 11 maart 2009, 19:28:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tim

We zaten op de 4e rij van de 2 ring (=20m van het podium denk ik) prima stoelen en veel beenruimte :D

Je wil overigens ook niet te laat komen bij zijn voorstellingen, er werden er gisteren weer een paar onder vuur genomen met een super soaker (oid) :D
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Edwin Postma

ja dta is te verwachten met zo hyper mannegie :q
ik hem liever als die drukke bert visscher maar dat is kwestie van smaak ;)
maar morgen lekker het ijs op. ik heb de schaatsen al geslepen. o-)
of heb ik geen schaatsen nodig?
heb er in iedergeval wel zin aan.
oja dennis alvast sterkte voor morgen :D (oordopjes mee)
Truckertje

Dennis Postma

Bedankt, het zal hard nodig zijn  :x

Tim

***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

John B.

Ook al weer laatkomers?

Zal dan toch wel niet expres zijn? toen ik bij de voorstelling was, die echt zeer geslaagd was, kwamen er ook al te laat.

zaten op de 3e rij!

Wijzelf op rij nr 4.


Minder geslaagd: op het parkeerterrein bleek je ook parkeergeld te moeten betalen van 09:00 tot 24:00.

In grote steden is dat gebruikelijker dan hier, (terneuzen) en dus had ongeveer het hele parkeerterrein n boete gekregen. En wanneer had ik de bon gekregen? ja, 13 minuten nadat de voorstelling was begonnen. Alsof ze het erom doen.

Tim

Dat is dan toch een behoorlijke domper na zo'n avond :(

Elke voorstelling zijn er laatkomers, meestal zijn het er 2 ofzo maar nu was het een groepie van 6 die op het balkon zaten en iemand kreeg na afloop van de voorstelling nog ff de volle laag omdat ze te hard aan het lachen was toen de stoom ff niet uit Jochem z'n oren kwam :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma


John B.

@Tim


Dat gebeurde bij ons ook, alleen de dame in kwestie zat front row, precies in het midden!

na afloop kreeg ze wel de bos bloemen die Jochem van het theater had gekregen.

Als ik de kans krijg, zou ik er zo weer naartoe gaan!

Tim

Ben dit seizoen ook naar Guido Weijers, Javier Guzman, Ronald Goedemond, De Enge Buren en Klaas van der Eerden geweest, maar Jochem vond ik toch wel het leukst van allemaal. Dat verhaal met die 7 dwergen :D
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

#174
Ik ben niet zo'n regelmatige bezoeker als jullie, maar een tijdje terug ben ik naar de voorstelling van Sara Kroos (zo heet ze toch..?) geweest.
Dat was ook best lachuh Y !-! :)

En wat jaren terug nog een paar keer bij Hans Teeuwen geweest, daar heb ook echt helemaal krom bij gelegen af en toe.. :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Idd, ook zijn bijzondere vent  :D

Stefan

Hey! Majesteit !!!......


o.a.   :q :q
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

John B.

Sara Kroos?

Nee dank je wel, die vond ik bij de Lama's ook helemaal niet grappig.

Tim

Ben paar keer bij vrouwelijke cabaretiers geweest maar stuk voor stuk vond ik ze toch minder leuk dan de heren .

Hans Teeuwen ben ik nog nooit geweest maar die staat zeker wel op het verlanglijstje. Dacht ergens gelezen te hebben dat ie weer op ging treden?
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

Citaat van: John B. op 25 april 2009, 19:14:18
Sara Kroos?

Nee dank je wel, die vond ik bij de Lama's ook helemaal niet grappig.

Nee, ik vond haar bij de lama's idd ook niet grappig en met die gedachte ging ik ook naar de voorstelling, maar ze was toch leuker als ik had gedacht moet ik zeggen..!!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev