Advertenties


Klets maar raak deel 104

Gestart door matthew, 11 maart 2009, 19:28:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Benjamin Renon

Dan heb je nog even om je voor te bereiden voor de volgende trekking... :q

Bij een kaakchirurg kom ik hopelijk niet meer... Heb er jaren terug een aantal keer gelegen en 't was geen pretje.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

John B.

Mijn vriendin is vorig jaar geweest, en verdoofd aan een kant, kon ze moeilijk praten, dus ik natuurlijk, sociaal als ik ben, telkens vragen of ze t nog een keer kon herhalen!

Dirk Kuipers

Ga alsjeblieft niet allemaal zeggen dat het heel erg is.... Ik moet ooit ook nog.. :P

Benjamin Renon

Je zit gewoon legaal flink onder de drugs. Dus dat kan chill zijn. Maar daarna... >:D
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

lúk

dat hangt helemaal van je kaakchirug af  ;) ik had een goeie en zolang je pijnstillers optijd slikt heb je niet veel pijn  :) laat je boel uitwerken jah dan ist geen lekker gevoel  :q

Tim

Met dat soort dingen heb ik gelukkig geen ervaring :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

ich auch nicht... :neen:

gelukkig maar.. ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

rs50jochem

#127
Ik heb tot 2x toe zo'n Albert Heijn hamster hiero gehad.. Eerst rechts en toen links en haar wang zo'n rond als een kogel.. Dus sociaal dat ik ben... HAMSTEREN!!!!! Hahaha..

Ik ging vorige week Dinsdag, gereed om er 3 te laten trekken (6 in totaal).. Wil die kaakchirurg er niet aan beginnen, hij denkt dat de orthodontist ze nog wel inzetbaar kan maken.. Ik blij, maar Ellen nog blijer.. Hoefde ze niet mee te kijken terwijl die beul m'n binnenkantje aan het vernielen is.. :D



P.S.

Sorry Matthew dat we tegen je gelogen hebben.. ;) We hebben altijd het beste met je voor, dat wist je al eh..  :D
HOU JE TAAI!!!!

Birt

Beter nu door een goede chirurg verwijderd, dan straks ellende met verotte kiezen en spul wat strak tegen elkaar staat waardoor je niet kan flossen en nog meer gaatjes krijgt.

Dus mijn advies zou zijn: lijd ff, maar je hebt de rest van je tanden leven er plezier van.
_________________________________________________________________
als het niet wil zoals het moet, dan moet het maar zoals het wel wil.

Rogier

heey mensen even een vraagje volgens mij heb ik voorbij zien komen maar weet niet meer zeker weet 1 van jullie misschien hoe het zit met de nieuwe regeling van de xenon verlichting die per 1 mei in gaat ??

groetjes

Alex Verloop

- Automatische lampenreinigingssysteem tbv alle aftermarker Xenon.

- Daarbij... MAX 6000K (of 8000?, iemand?) toegestaan.... wit, wit-blauw.

Rogier

dus met mijn 8000 k hoef ik met de apk nergens zorgen om te maken ? en moet ik die zelfreiniginssysteem er ook op hebben


Robin

Nee voor zover ik gehoord heb geld deze regeling alleen voor auto's na 31-12-06 :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Edwin Postma

een maandje terug had ik mijn rijbewijs CE gehaald. maar toen werd mijn contract niet verlengd.
heb totaal 1 dag rij ervaring(op lessen naar)
probeer dan nog maar eens aan werk te komen :x
maar gelukkig na een maand thuis gehangen te hebben heb ik weer werk en als chaufeur !-! !-!
ben weer gelukkig mens :)
Truckertje

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev