Advertenties


Klets maar raak deel 104

Gestart door matthew, 11 maart 2009, 19:28:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Benjamin Renon

#105
Zonde zeg... :neen: Succes met de verdere afwikkeling.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dennis Postma

Zonde, suc6 met de afwikkeling  !-!

Michel Cijs

balen ja ..........

maar idd de kans maar direct aanpakken om.....Y

rs50jochem

Ja, idd.. Ik begrijp dat er geen velg geraakt is..?

Wel klote..

Jan van Heteren

Nee gelukkig stond de auto al weer op de winterwielen en die staan wel wat verder naar binnen.... ;)

De velgen heb ik trouwens na een paar uur schoonmaken weer helemaal schoon dus eind van de week gaan ze naar Cult wheels.
Daar worden de randen afgedraaid, daarna kan er blanke lak erop, banden monteren en onder de auto.... 8)
Meganomaniac

Denman

Citaat van: Wrecked op 12 april 2009, 12:56:59
Citaat van: Reinier op 12 april 2009, 12:04:22
Ik ben op zoek naar wat info over van die ventilatoren die je wel eens op events ziet staan. Van die dingen met zo'n stoffen slang er aan die in de lucht "waaien" zogezegd.
Hoe zou ik zo'n ding noemen voor m'n vriend google  :?

Bij meeste bedrijven worden die idd "sky tubes" of "dancing tubes" genoemd.

Soms worden ze ook "skyswingers" genoemd. :)
mzzls Dennis.

Remko LvB

Zat gisteren toevallig hart van Nederland te kijken :

CiteerGepimpte auto compleet vernield
Publicatie: 14/04/09 21:57 Laatst gewijzigd: 14/04/09 21:58 Twee jaar lang heeft ze elke euro die ze over had besteed aan het pimpen van haar auto. De 20-jarige Vanja Luijten uit het Limburgse Belfeld kan nog steeds niet geloven dat dat nu allemaal voor niets is geweest.

Een paar dagen nadat haar auto eindelijk klaar was om aan een zogeheten "auto-tuningshow" mee te doen, werd hij zo toegetakeld dat hij nu rijp is voor de sloop.


Filmpje

Ben je toch wel ff goed ziek van als je dat gebeurd. Snap niet dat mensen niet met hun klauwen van iemand anders z'n spullen af kunnen blijven :(


Benjamin Renon

Ik heb haar een enkele keer zien rijden in de oude setup voordat deze compleet werd gespoten.

Hier word je idd echt goed ziek van.  >:( Zijn dieptrieste figuren, die anderen zoiets niet gunnen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dirk Kuipers

Het zou je maar overkomen... oei oei..
Dit is wel erg triest inderdaad..
Daar gaat al je geld dat je opzij hebt gelegd (en misschien wel andere dingen voor hebt moeten laten) en dan is er iemand die je dit aandoet..
Onvoorstelbaar...

JanJ

Vanmiddag het leer maar eens verwend  8)



Gr, Jan.

Rogier

is een ziekelijke streek zeg sommige mensen kunnen ook niet van ander mans spullen afblijven l-

John B.

Nu maar hopen dat ze er voor tegen verzekerd is, maar waarschijnlijk niet....


Afgelopen weekend was ik naar België, weekendje weg, en tijdens een uitstapje daar ging opeens het raam van de passagierszijde niet meer om hoog!

Dus ik naar Renault nederland gebeld, die konden niet komen, omdat ik in belgie was, dus toen anwb maar gebeld. Die kwamen ook niet, maar zouden de belgische wegenwacht sturen. Fijn dat ze alleen Frans spraken...

Na DRIE UUR wachten kwam ie dan eindelijk, hij had het park niet kunnen vinden....
ook niet gek, als je op een camping naar een vakantieHUISJE gaat zoeken.

Goed hij begon eerst met een tang om zo het raam omhoog te trekken, wat niet zo een goed idee was, en nu 2 krasjes op de ruit zitten.

Toen kwam ie met zijn imbussleuteltjes, en dan vanonder de 2 moertjes los, maar nog steeds het deurpaneel er niet af.

toen de bak eruitgetrokken, maar nog steeds niet los.

uiteindelijk heeft ie t een en ander losgetrokken (blijkbaar) en t raam met 3 rubberen slangetjes geklemd.

Gisteren naar de dealer gebracht, en de monteur had nog nooit zoiets gezien! leek meer alsof er gesloopt was, dan gerepareerd.

Gelukkig viel het allemaal onder de garantie, maar zowel ik als dealer niet blij met ANWB!

Tim

Niet om het 1 of ander, maar ik snap niet helemaal dat je niet blij bent met de ANWB. In België komt volgens mij de TCB langs, die moet je de schuld geven ;)

Maar ik ben wel blij met de ANWB, met m'n vorige auto een hun hulp nodig gehad (kabelbreuk) en ook wel eens met Michel V. zijn wagen (temperatuur) en was blij dat ze kwamen en de boel konden verhelpen ookal zorgde dat ervoor dat ik alsnog met het probleem naar de garage moest voor een definitieve oplossing :)

Maar wel lekker dat alles onder garantie alsnog bij de dealer is gemaakt :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Joey Voormolen

Vandaag dan eindelijk mijn schroefset gemaakt. Met insturen plopte de veren en heb het nu eindelijk verholpen met een lagertje er tussen te plaatsen.
Lowered M3C GT

matthew

Dat je auto vernield wordt is inderdaad zwaar k*t


Inderdaad van de belgische wegenwacht gepruts,maar mooi dat het allemaal gerepareerd wordt.

Nou bij mij gingen ze geister 2 verstandskiezen trekken bij de tandarts,iedereen tegen mij oh dan heb je geluk en valt het mee,nou ik heb 1.5 uur in de stoel gelegen en hebben ze links onder uitgeboord en wortel eruit gehaald en links boven alleen kapot geboord.Vandaag naar kaakchirug geweest en die gaat nou over 3 weken de wortel er linksboven nog uittrekken.
Ik heb nog geen pijn gehad gelukkig maar ik sta ook nog strak van de medicijnen.

De andere kant laat ik nu zitten voorlopig,want dat was de bedoeling om die uit voorzorg ook te doen,maar na zo behandeling wil ik niet meer.


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev