Advertenties


angel eyes probleem

Gestart door dc0re, 2 maart 2009, 23:51:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dc0re

ik heb afgelopen zaterdag mn angel eyes binnen gekregen maar stuitte al gelyk op een "klein" probleem.

myn originele koplampen zyn aangesloten op een 6pins stekker:


maar mn angel eyes hebben een 3pins stekker:


vervolgens heb ik gehoord dat er verloopstekkers bestaan om deze dan toch nog aan te kunnen sluiten maar weet iemand toevallig waar ik deze kan halen.
het bedrijf waar ik mn angel eyes gekocht heb heeft deze zelf niet in zyn voorraad en zyn leverancier heeft ze ook niet, wat ik heel raar vind want het zyn wel koplampen specifiek voor mn meg coupe uit "97.
mop, mop, gas d'r op..!

Denman

Ik heb ook angel eyes aangeschaft en afgelopen zaterdag binnen gekregen en ben meteen gaan surfen in de FAQ en op het forum zelf en kwam daar tegen dat mensen gewoon de kabeltjes aan elkaar hebben gezet, zonder stekkers. Ik heb Fabian al een mailtje gestuurd (heeft ie nog niet op gereageerd :() aangezien hij ze ook heeft aangesloten. Alleen hij heeft net als ik een phase 2.

Mare zoek even op het forum naar Angel eyes en dan kom je 5 topics met info tegen. En volgens mij staat in angel eyes 4 of 5 iets over de aansluiting met de 2 verschillende stekkertjes.

Succes.

Ennuh Fabian?? Kun je mij nog even terugmailen? Thnx.
mzzls Dennis.

Rogier

heey jongens

het is even een gepuzzel maar het kan lukken ;)
ik heb zelf ook angel eyes in me auto en stuite toen ook meteen op het probleem, wat ik en me pa en de buurman :Pgedaan hebben is alle kabels op zoeken is een roze zwarte en een bruine en een groen witte dacht ik zo daar heb ik toen amp stekkertjes op gedaan en in die 6 pins doosje gedaan alleen je moet ff goed uitzoeken en opschrijven welke klleur wat is zowel van de lampen als van de auto en dan is het een kwestie van alles op de juiste plek zetten en dan doet ie het ;)

ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen groetjes

dc0re

mijn punt is juist dat ik niet wil klote met die kabels om zo mn angel eyes aan te sluite... mocht ik om 1 of andere reden mn originele koplampen weer aansluiten dan zit ik ook weer met dat probleem.

ik zal wel even rond gaan bellen naar bedrijven bij mij in de buurt of deze misschien verloopstekkers verkopen en als ik wat kan vinden laat ik t meteen weten.
mop, mop, gas d'r op..!

dc0re

ik heb net gebeld naar pitstop (autostyle dealer) bij mij in Papendrecht, die zou even met autostyle zelf bellen om te vragen of ze die eventueel hebben en dat laat hij t me morgen weten. ik hoop natuurlijk op goed nieuws en dan laat ik t jullie zowiezo weten.
mop, mop, gas d'r op..!

Colin

ik heb de kabeltjes van mijn originele lampen overgezet op de angeleyes. is gemakkelijk weer trg te bouwen mocht dat gebeuren hoor.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Benjamin Renon

Wat ook nog een "probleem" kan zijn is dat je net bij de orginele koplampen een H4 lamp hebt. Dus de lampen zonder schotje. Dan heb je wat meer werk nodig. Bij de H1 versies met schotje is dit volgens mij wat makkelijker te doen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Denman

Citaat van: colima op  3 maart 2009, 17:50:49
ik heb de kabeltjes van mijn originele lampen overgezet op de angeleyes. is gemakkelijk weer trg te bouwen mocht dat gebeuren hoor.

Heb jij een phhase 1 of 2 en hoe heb je dat aangesloten dan?
mzzls Dennis.

Colin

phase 1, gewoon de kabeltjes uit de angel eyes halen en de originele er in zetten. geloof dat je alleen het stadslicht moet aanpassen. verder kun je alles over zetten. de mannetjes op de vrouwtjes zegmaar
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

dc0re

die gozer van pitstop zei dat het beter was dat ik inderdaad die kabeltjes los moest knippen en verbinden met elkaar...
je moet alleen geen AMP stekkertjes gebruike want die kunnen een storing opleveren. ik gebruik gewoon van die stekkertjes die lijken op die stekkertjes die je op je speakers moet aansluiten (weet niet precies hoe deze heten) en dan van die krimpkousjes erover...
mop, mop, gas d'r op..!

Rogier

ik heb er nooit last van gehad heb ze al een half jaar der in zitten en na het ongeluk doen ze het nog steeds goed ;) al heb ik wel 1 nieuwe gekregen van de verzekering  :D

Marius

Ik heb van de angel eyes de 3-pin stekkers eraf gehaald en de renault stekker erop gezet.
Als de originele lampen erop moeten kan ik hopelijk nieuwe 6-pins stekker voor de lampen halen.
En anders gaan de originele lampen met hele andere stekkers vast.

dc0re

kan je die 6pins stekker gewoon uit je originele koplampen klikken of zo, of moet je deze met geweld eruit rukken?
want dan is t elke keer puur een kwestie van 6pins stekker overzetten en klaar. dan hoef je geen nieuwes te halen maar je ben dan wel even tijd kwijt om t over te zetten...
mop, mop, gas d'r op..!

Joost-cabrio

ik heb de orginele stekker er ook aanlaten zitten maar dan een stukje terug in de kabel, een stukkie bloot gemaakt en daar een draad aangesoldeerd en die draden aan gesloten op de angel eyes.

dc0re

#14
heeft iemand toevallig een kleurschema?
mop, mop, gas d'r op..!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev