Advertenties


abs sensor en stappenmotor

Gestart door cabriolet, 23 februari 2009, 17:37:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

cabriolet

ik ben waarschijnlijk aan een nieuwe stappenmotor toe bij de garage kost dit 130 euro
en ik heb ook een nieuwe abs sensor nodig dit kost nieuw 180 euro maar dit kan toch veel goedkoper voor een sensortje en een stappenmotor ??

M@ttie

Ja lijkt mij wel, even via een renault sloop doen misschien. Of zijn die prijzen inclusief montage???
Megane coupé 2.0 16v 1998
Laguna 2.0 rxt automaat full options 2000

Scum

stappenmotor kost niet veel. Even zoeken op het forum en je vind hier nog een recent topic over. Is overal te bestellen. Heb em zelf uit duistland en was met verzendkosten nog geen 45 euro kwijt (althans niet meer dan 50, weet het niet precies meer)..

cabriolet

ja dat van die stappenmotor heb ik gevonden 25 euro kosten ze in duitsland ex verzendkosten dus die bestel ik gewoon zelf maar de abs sensor kan ik niet nieuw vinden

subzero

http://www.masterbase.nl/ (klik op 'ga naar de online versie')

http://www.ate-brakes.com/generator/www/com/en/ate/ate/general/home/index_en.html (klik op 'webcatalogue')

Misschien vind je op deze site's een onderdeelnummer die je aan je onderdelenboer kan doorgeven?

Suc6

cabriolet

ik moet een abs sensor hebben voor me megane maar kan alleen voor de vooras vinden maar rechtsachter is kapot dit is iniedergeval het nummer van de vooras sensor 24.0713-1109.1

weet iemand of dit hetzelfde is voor de achteras

peter-1

stappen motor vandaag gegekocht renault dealer hardinksveld giessendam inx btw 69 euro

cabriolet

en waarom heb je die gekocht wat waren de klachten ??

M@ttie

@ cabriolet, waarom heb je eigenlijk een nieuwe stappenmotor nodig??
Wat zijn de klachten!!
Megane coupé 2.0 16v 1998
Laguna 2.0 rxt automaat full options 2000

cabriolet

nou bij mij zijn de klachten dat die stottert me stationer draait niet lekker

als ik aan kom gereden en dan tot stil stand kom dan zakt me toerenteller heel laag waardoor me motor bijna uitslaat

vandaar

M@ttie

je kan m ook eerst ff schoonmaken...!!!
Megane coupé 2.0 16v 1998
Laguna 2.0 rxt automaat full options 2000

cabriolet

ja dat is al gedaan maar het blijft na een tijdje terug komen dus denk dat dit het is


laguna 2003

heb je dan ook dat de toerental schommelt als de motor koud is ?
als bij mij de motor warm is doet hij het goed maar als hij koud is schommelt hij nog al

cabriolet

uhm nee volgens mij alleen als die warm is

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev