Advertenties


Radiodisplay - verschil tussen phase 1 en 2

Gestart door Maarten Minkjan, 22 februari 2009, 21:53:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maarten Minkjan

Ik heb een nieuw frame (overkapping) rondom het display van de radio op de sloop gevonden van een Megane II phase 2. Deze wil ik eigenlijk in mijn auto plaatsen. Dit past echter niet 1 op 1 met het display. De ruimte rondom het display is groter. Moet ik nu op zoek naar een display van een Megane phase 2 of een clio 3 om het passend te maken? Hier moet ik denk ik wel het display van een Tunerlist voor hebben ivm het analoge signaal (ipv canbus).

Zo eentje heb ik gevonden:


Deze heb ik nu:


Deze is van een Clio
Renault Megane 1.9 dci Dynamique Luxe - bj. okt. 2005

Renier

Klopt, display van een fase 1 en 2 zijn niet uitwisselbaar ivm ander signaal. Fase 1 = analoog, fase 2 = canbus.

Waarom wil je een andere overkapping, is de originele beschadigd/defect? Is het dan niet makkelijker om gewoon direkt een fase 1 display er weer in te zetten?

Maarten Minkjan

Die overkapping vind ik mooier. T is misschien een beetje lastig om te zien maar mijn fase 1 display heeft knopjes onder het display en die van de phase 2 aan de zijkant.  Het grijze wat om het display heen zit zeg maar past niet in de nieuwe overkapping. Vandaar.

Ik denk dat ik eerst maar s op zoek ga naar een display van een Clio (van een tunerlist radio)
Renault Megane 1.9 dci Dynamique Luxe - bj. okt. 2005

Maarten Minkjan

Kan iemand achter het onderdeelnummer komen van een display voor een Clio III met radiotype 03?
Renault Megane 1.9 dci Dynamique Luxe - bj. okt. 2005

Renier

Bij mijn weten hebben alle Clio III's een Updatelist radio, dus heb je weinig aan

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev